Hoppa till innehåll

Nytt Msn Virus Sprider Sig!


Gäst Gripen
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst PoisoN

det är inte gammalt!!!! den upptäcktes ju i söndags!!!

Av Symantec ja, men inte av annat folk.

 

riktigt gammal?posion tro inte att du vet allt..viruset upptäckes i sändags..och jag fick virues igår..

men förökar sig..nej..jag har inte sagt att DDos ökar sig..viruset gör det för jag har haft det..

"Ja..men inte preciss..DD:os kan crasha över 1000 datoerer genom att skicka samma fil som ökar sig hela tiden och tillslut crashar..senare skickas viruset vidare till alla andra på MSn.så ta aldrig emot dessa filer/Linkar!"

 

Förövrigt kan jag själv medge att jag inte vet allt, och aldrig har påpekat det.

Redigerat av PoisoN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gripen. Man får virus om man tar emot filen. Inte om den addar en på kontaktlistan.

Sen borde du åka fatta att bara för att Symantec upptäckte det i Söndags så betyder det inte att den inte skapades flera dagar, veckor månader innan. Jag har vart med om det där för typ två veckor sen.

Redigerat av Hummerpojken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GripenII

Läs i mer info... Du kan inte skydda dig.

idiot kan man visst, tryck inte på några länkar från vänner:|

 

du är 1 idiot själv..Jag säger bara att ni ska Akta er för detta..Om Linken.Om du klickar på den så skickar du vidare till alla andra på din lista som är online..Och så får du mer virus i datan hela tiden (jag vet det eftersom jag har haft detta viruset).. Och Virues kör igensom i "Regedit" som har kontrol över datan..

 

Förlåt poision...Visste inte att jag skrev så men viruset ökar sig hela tiden..inte DDoS...För liksom min C Disk.Jag fick typ 17 filer där..sen fick jag up mass a spam med AVG att det är virus..jag tog bort det och sen efter 3 minuter kom det tillbacka..

Redigerat av GripenII
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...