När jag,anton,hampus och malm åkte kundvagnsrace på skolgården(kolla tråden mest galna ni gjort?)
Ditt Roligaste Skolminne?
Sista dagen Innan Ett lov :)
När jag slutade skolan för första gången ;)
Har inte haft skolavslutning på fem år!
Helt klart sista dagen före sommarlovet >:)
nån av våra 2 klassresor :)
När jag fick reda på mina slutbetyg..
När jag o Ludde(SunEspeon) Råkade lägga två braksitar i femman Xx, Lärarn fick skrattdamp så vi missade lirte av lektionen :ng:
När jag och några kompisar j*vlades med en annan. Låter inte så kul men det var det.
när våran rektor pratar i en hög talare som går till alla klass rum och till fritis han pratar så mycket så jag kastade en penna på en hög talare så bara allting bröts på hela mitt spår tur att ingen såg att det var jag som gjorde det :P
Roligaste skolminne, hmm, när man kör herre på täppan med dem i klassen under oss... Eller så blir det nog klassresan som vi har snart.
Det var när jag gick i sexan och skulle sluta skolan. När jag kom hem gick jag in på youtube på kvällen och såg en video där några killar eldade upp skolskylten som var utan för skolan. Dom sjöng en sång samtidigt som gick så här med Tetris samtidigt:
Uppgård är s*it
Alla lärare ska dö
Den giddrar med mig
Får fett med spö
:P
när typ hela åttan gjorde böghög (jag går i nian så förra året) 48 elever plus några LÄRARE!
simon längst underst fick ont :P
Det roligaste skolminne som ja har var nog i slutet av 9:an. Då lyckades jag och nåra av mina kompisar ta oss upp på skolans tak(skolan har 4 våningar) och där satt vi och krökade. De va fett nice! :D
när vi slutade 9:an och satt å bolmade cigarr på skolgården med våra klassföreståndare