hej jag fundera på att köpa PSP vad tycker ni ska jag det eller inte ??
Funderar På Att Köpa Psp
nej köp inte, spara till en bättre konsol som wii eller xbox 360
↗ till inläggetindeed, mycket roligare att ha en stationärnej köp inte, spara till en bättre konsol som wii eller xbox 360
jag ska få ett xbox 360 när jag fyller år men vill ha något bärbart och litet som jag kan kolla på film och spela på
Nej. Oskön att hålla och dåliga spel för det mesta iaf.
japp, du ska köpa den enligt mej iallafall, den är skön att hålla i och det är faktiskt ganska många roliga spel och grafiken är som på Ps2.
aa PSP är bra o har många funktioner, nice o kunna ladda ner spelen också =)
Håller med, det är skönt att kunna bära med sig den :)
Det finns bra spel och såklart filmer :P
ja, det är ju klart att du ska köpa den, man kan ju gör många saker på den t.ex. ta bilder lyssna på musik m.m
↗ till inläggetja, det är ju klart att du ska köpa den, man kan ju gör många saker på den( t.ex. ta bilder )lyssna på musik m.m
Går det ta bilder med en psp ??
Njae ja skulle inte gjort det men det beror ju du ska ju köpa det om du tycker de är kul men ja skulle inte gjort det. Köp Wii :D
Jag köpte ett psp fick det i går av mina föräldrar och snart ska jag få Xbox 360
Prisvärt , bra grafik exakt som ps3 , lite dyra spel men rätt okej , tycker du ska köpa.
Vad har Psp? Massor av onödiga funktioner istället för kvailtéts spel.
↗ till inläggetBästa jag hört på länge. Vem köper en konsoll för att lyssna på musik se på film med mera?Vad har Psp? Massor av onödiga funktioner istället för kvailtéts spel.
Har redan köpt ett psp tråden kan låsas tack..
Bättre att du köper ett Ps2 då.
Kostar ungefär lika mycket.