Gäst caru Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Måste få mina pokemon till 100 först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Men din amatör! -.- När man ska ha match via wifi får du alternativ att ha antingen automatiskt lvl 100 eller fritt. Och nej det påverkar inte din vanliga status heller. Onödigt lvla upp de, när du redan kan ställa in på högsta lvl under matchen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Jaha, men okej. Men alla stats måste ju bli annorlunda med Ev träning och sånt. Vi kan köra en match! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Självklart, om du har ev tränade pokemon kommer statsen gå utöver det. Så du behöver inte oroa dig där. Bra inställning! Har inte spelat på jätte länge. Försök kontakta mig under dagen, annars i värsta fall bestämmer vi en tid klockan 19:00 ikväll. Vi hörs då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 jag vill möta någon! nu! FC: 2664 7286 0962 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Visst, är du där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 ja, är du där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akeake Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 lol måste ta över min från leafgreen kanske vinner då Föresten Var Kommer Jag Upp Till Dialga och Var ligger Pal Park? jag har för mig att efter du har klarat isgymmet, släppt ut azelf,uxie och mesperit, så flyger du till celestic town och går till grottan till vänster och använder rock climb istället för att gå vidare till snowpoint city. för att komma till pal park flyger du till sandgem town och surfar ner och sen höger. sen följer du bara vägen till höger. namn:Ake friend code:5070 1554 0638 jag byter gärna min chimchar lv.1 mot en turtwig (eller piplup) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 (redigerat) Jag kan byta en Turtwig mot dig. Vill du ha en tjej eller kille? Namn: Carl Friend-Code: 5027 1750 9871 Redigerat 19 Juni 2009 av caru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 lol måste ta över min från leafgreen kanske vinner då Föresten Var Kommer Jag Upp Till Dialga och Var ligger Pal Park? jag har för mig att efter du har klarat isgymmet, släppt ut azelf,uxie och mesperit, så flyger du till celestic town och går till grottan till vänster och använder rock climb istället för att gå vidare till snowpoint city. för att komma till pal park flyger du till sandgem town och surfar ner och sen höger. sen följer du bara vägen till höger. Det där var ju smart... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Nån som vill ha en Shiny Scizor, Lv 51? Vill gärna ha en, Trapinch, Vibrava eller Flygon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Nån som vill ha en Shiny Scizor, Lv 51? Vill gärna ha en, Trapinch, Vibrava eller Flygon. Shiny Trapinch/Vibrava/Flygon eller vanlig Trapinch/Vibrava/Flygon?Jag har en vanlig på mitt Emerald, men jag kan inte överföra den förrän i morgon eller kanske i övermorgon... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg