↗ till inläggetVill du byta då ?molle, jag har en mewtwo
Vem Äger D/p?
Snake, tyvärr kan jag inte PM:a( skicka meddelande ) dig på fuska, av ngn anledning går det inte. Därför har jag inte hört av mig. Men logga in på msn så snackar vi om det där. ^^,
Förlåt för att jag bumpar upp denhära tråden men.......hur i hela milda kokta makaroner får jag tag på min FC på pokemon Diamond.
Om du inte har anslutit till Internet med Diamond förut så ska du göra det först.
För att få reda på din FC går du till Key Itemet Pal Pad och väljer det tredje alternativet.
Hur ansluter jag den till internet?
↗ till inläggetHar du en router eller Nintendo Wi-Fi USB Connector?Hur ansluter jag den till internet?
Jag har Wi-Fi USB Connector
gå ner i pokecentret och tala med tjejerna och gå in
Asså det är anorlunda på pearl och diamond! På Diamond ska man gå in på Wi-fi connecton settings och där får man sin FC men jag vet inte hur jag får den på Wi-fi settings.
GÅ BARA NER I POKECENTRET OCH TALA MED TJEJERNA! DET DÄR ANDRA ÄR ONÖDIGT,, DET ÄR SAMMA PÅ DIAMOND OCH PEARL
Ok jag har gjort det 1000000 gånger men kommer bara error efter connecton och får aldrig min FC. För På pearl är det så och på diamond måste man gå in på (WFC CONNECTON SETTINGS!)
NEJ, JAG HAR DIAMOND OCH DET MÅSTE MAN INTE
Hmm...Men aja jag får aldrig min FC När jag går in där så säger dom att jag inte har nån vänn reggad på min Pad PAl och sen när jag komemr in så connectar dom oh sen efter det ERROR
har du alla sladdar tilld atan och ds:et med usb- connectorn rätt?
Jag har WFC USB Cennoctorn men med sladdarna fattar jag inte?
>.< jag tror du ska ha den i datorn, en sladd från den till ds:et men jag är inte säger, sök på youtube om hur man får de rätt
Hmm...aha ok sorry xD
xD Fick mycket hjälp
Namn: Katano
FC: 4811 6716 8509
^^