Hoppa till innehåll

Vem Äger D/p?


Gäst Weavile
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 181
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du har helt rätt. Självklart går det att utklassa Ubers, men i grund och botten så är dem starkare än så kallade ''normala'' pokémon. Ta t.ex. Arceus har vakra 120 i bas stats i all stat, medan vilken pokémon som helst kanske bara får upp sin bästa bas stat på 110. Därför har dem pokémonen blivit bannade från battle tower åså (osäker om regi pokemonen är bannade men har för mig de...).

 

De är bra att dem går att andvända men om alla skulle hårdträna med dem så skulle alla bara andvända dem.

Jag tycker ändå att man ska hålla sig till pokemon som har ''rättvisa'' stats men alla har rätt att ha olika synpunkter och vill man andvända dem så får dem väl göra det.

Men jag gör det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag battlar gärna vem som helst, bara den inte är dålig förlorare.

Jag är Online när som helst imorrn eller nästan när som helst på torsdag å fredag.

 

Regler:

 

1. Inga Ubers. Och för dem som inte vet vad uuubers är: Lugia, HO-OH, Mew, Mewtwo, Dialga, Palkia, EVENT pokemon a.k.a Arceus, Dem därá legendariska från Ruby å saphfire, Alla REGI Pokemon, Wobuffet och underutvecklingen, samt Giratina o.s.v. (Raikou + de andra hundarna och fåglarna är fortfarande hjärtligt välkomna).

 

2. Inget disconnecting

 

3. Ha kul :D

 

Min friend code är: 0216 0818 6507

 

Skriv också upp erat eget.

Wobbuffet och Deoxys-S är inte Ubers.Limbo heter deras Tier grupp.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja´ru, kan väl breeda en cranidos me adamant som natur, eller om du vill ha några som redan är ep tränade så har jag weezing (relaxed) mé ep delat på def och atk/sp.atk + 6 på HP.

 

om du är ute efter legendariska så har jag bara dem från Diamond och pearl.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...