Jag har inget emot att stå framför en klass och hålla föredrag.
Men jag har aldrig varit blyg och så har jag och hela min klass 80 minuter drama i veckan
Jag har inget emot att stå framför en klass och hålla föredrag.
Men jag har aldrig varit blyg och så har jag och hela min klass 80 minuter drama i veckan
jag fick berätta 5 min saga för klassen och en tjej i min klass fick berätta en halvtimmes saga typ orka det inte höra på hela <_<
oj, och jag som trodde jag (inte för att vara dum men) gjorde bort mig inför klassen. jag blir skit rödGillar ni att redovisa inför hela klassen? Inte jag för jag stammar så då låter det jätte konstigt. Gorde det idag hela jag skackade av nervöshet. Jag redo visade om Legacy of Kain Defiance.
Hur då??
ifall man säger nåt fel så skrattar alla
JAG VET!!! :angry:
Men jag undrar hur han gjorde bort sig??
jag förstår dig och skrattaren.Jag hatar det...Jag redovisade om Kräftdjur och så fort jag nämnde "Fortplantning" så var det några som börjar skratta så in i h*lvete, vilken i sin tur ledde till att hela redovisning gick åt helsike.
om jag ska redovisa nånting (som jag inte gör så ofta, som tur är...)
blir jag lika röd som en tomat i hela ansiktet!
sluta härmas.om jag ska redovisa nånting (som jag inte gör så ofta, som tur är...)
blir jag lika röd som en tomat i hela ansiktet!
påpekar dina klasskamrater det också de gör det för mig.
jag hatar att redovisa, som föra veckan skulle vi redovisa i historia om stormaktstiden...
Jag hatar att vara nervös och det är jobbigt när ett par andra personer håller på att göra något annat och inte lyssnar på den som redovisar.
Fast på ett annat sätt tycker jag om det. Den senaste gången så redovisade jag om min hund!
1 tjej i min klass får skratt atacker hela tiden. en gång stod hon och bara skratta i fem min. sjukt! men hon är lite -> :blink: <-hehe 1 tjej i min klass kan inte låta bli o fnissa under en redoisnig! ser ganska kul ut!
ba skratta i 5 min när man står det framme ba.hahahahahaha(va roligt <_< )
tillslut så sa vår lärare till henne att sluta då börjar hon försöka bortförklara dt med att säga att d skrattar mycket i dt landet (dålig bortförklaring) då blev vår lärare sk*it sur och skikade ut henne ur klassrummet. B)ba skratta i 5 min när man står det framme ba.hahahahahaha(va roligt <_< )
Du skulle ajg också gjort om ajg var lärare..
Att redovisa e väl no problemo...
jag hatar att redovisa...det e rena skithögen!
fast man kan ju inte slippa !! :angry: om man inte vill redovisa så låttsas man vara sjuk
tillslut så sa vår lärare till henne att sluta då börjar hon försöka bortförklara dt med att säga att d skrattar mycket i dt landet (dålig bortförklaring) då blev vår lärare sk*it sur och skikade ut henne ur klassrummet. B)
Bra lärare :D
Jag hatar att redovisa!!!
Redovisning?
Hellre kemi-prov...
nej men seriöst, gillar inte redovisning direkt, men särskilt farligt är det inte...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in