💬
Logga in
Fuska.se

Gillar Ni Att Redovisa?

54 svar · startad

det är så jävligt löjlit <_<

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #42

jag gillar inte redovisnig efter som att jag stammar jämt och stänndigt i bland kan jag knapast prata.

det är så jävligt löjlit <_<

Det är inte löjligt! Dom gör det bara för att vi ska träna på att uppträda inför andra mäniskor.

Senare så kommer du nog att prata för 300 pers nog!

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #44

Jag som vill bli dressyr ryttaryna och vinna priser men det öär ju inte som redovisning men det kommer att sita ca 1000 människor på läktaren

Ja då är det nervöst må jag säga :D

i vår skola är det så fånigt alla tycker det därför vi gör altid med dokor o när vi slutar ska vi sjunga :angry:

21 Apr 2004
Nivå 1 · Novis

lite sådär om man är skälv är det ok annars säger restan an grubben sen *du sabba allt*

Jag har Tyska Teater uppspel imorn Det blir skönt när läraren säger bra slut :)

24 Apr 2004
Nivå 3 · Lärling

I hate it.Jag blir alltid så närvös.

Nivå 3 · Lärling Baron

Jag tror nog att de flesta är nervösa för att prata inför grupp, men med lite övning så känns det bättre.

Om man är bra förbredd inför sitt föredrag så blir det oftast bättre och man slipper dessa stamningar som en del pratade om.

Det är också viktigt att man inte läser innantill utan att man tittar upp på publiken.

Innan man går fram är det också bra att ta ett par stora andetag, inte så stora att man svimmar utan lagomstora.

Nivå 5 · Fuskare

Uhhh, jag vill inte tala om det! Det är ju hur tråkigt som helst! :(

25 Apr 2004
Nivå 3 · Lärling Baron

Jo, nog är det tråkigt alltid men lite nyttigt är det nog också :)

Nivå 6 · Fuskare

Jag snackar typ:

Och..Öh, så gic..k han till t-torget och kköpte en..Öh, pistol och-och döddade

en.. Öh.. Man

Jag läser fort som F*N Så man inte hör vad jag säger :D

26 Apr 2004
Nivå 2 · Novis

Jag hatar att redovis arbeten. För mig kvittar det hur mycket jag övar, jag blir ändå lika nervös så det slutar med att jag pratar i racerfart. Jag fick MVG på mitt bildarbete, men bara G i redovisningen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in