Bläddrade lite i min superplay och till min stora förvåning så jag att det var ett nytt spel som skulle släppas till Dreamcast! hurra! dreamcast lever!
Dreamcast Lever!
f*n vad bra nu ska jag också prenumerera på superplay
vad var det för spel och vad hette det?
Säker på att det var ett nytt spel? :oBläddrade lite i min superplay och till min stora förvåning så jag att det var ett nytt spel som skulle släppas till Dreamcast! hurra! dreamcast lever!
e dream cast häftigt??
nej.
e du säker på att spelet e nytt det e redan i konkurs do tillverkar inge mer spel till det
Verkligen ?!?!?! Det är ju en 50000000000000000 år gammal konsoll ju ! Wow vad häftigt ;)
dom släpper INTE nya spel till DC, bara gamla som inte har kommit ut i eurpoa eller konverteringar från andra konsoller...
vadå 50000000000000år gammalt?det slutade tillverkas 2000!!
har alldrig spelat dremcast, vet knappt hur det ser ut, men jag blir glad bara jag hör att ett tvspel börga leva igen. :lol:
Vad var det för spel?
öhhhh :huh: om du menar spelet nights så är det till game boy advance och från början var det till SEGA SATURN inte SEGA DREAMCAST
såklart det lever!
det lever inte tekniskt sett, men det lever i mitt hjärta..[rolleyes]
dreamcast lever i min kropp
har du ätit den!?:P
nej jag tror inte det bara kört såå mycket på det att den sugits in i min kropp
hmm.. jag vill inte veta hur du spelar... men jag håller i handkontrollen med händerna, och konsollen står en bit ifrån mig...