mario Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Skrivet 30 Juli 2007 (redigerat) Vet nån nått program som kan översätta noter till ackord, och då menar jag dom här ackorden: a,b,c,d,e,f,g. ^^ För att jag vill kunna lära mig spela på min gamla keyboard jag har här bredvid mig. Jag vet redan vart jag kan få tag i noter till sånger osv (med noter i .pdf format). Men jusst den biten att översätta noterna. kan ju inte dom :/ (svårt att lära sig imo). Nån försökte ju lära mig, det var svårt... Extra svårt för att han pratade engelska XD. Redigerat 30 Juli 2007 av mario Citera
Andersffs Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Skrivet 5 Augusti 2007 noter & ackord är inte samma sak. Tror inte det finns ngn översättare.. Citera
Salzalada Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 Vart hittade du noter i .pdf-format? Har letat skitlänge efter nån vettig, gratis sida med sådana noter! Citera
Katt Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 Menar du ett program där alla ackord står, och vilka tangenter man ska trycka för att ta de? http://www.telacommunications.com/nutshell...ic/keyboard.htm Här är en sida som jag hittade lite snabbt... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.