Hoppa till innehåll

Tips På Bra Online Spel?


Vendetta
 Dela

Rekommendera inlägg

Hero online e bra. Dock behöver man ladda ner själva spelet. Info om spelet:

Spelet är typ det bästa GRATIS onlinespel som finns, det är lite likt wow fast mindre val av raser och klasser. Man kan vara: 20-årig kille, 20-årig tjej, gammal kille och gammal tjej. Sen i spelet kan man vid level 1dan (level 10) välja om man ska vara hunter (jägare,), assain (lönnmördare), physician (helare och vissa skadliga attacker) och så finns det vanliga warrior (krigare). Man kan också köpa "böcker" som man lär sig vissa skills ifrån. Alla kan ha djur men det är bara hunters som kan tämja djur alla andraa måste köpa djur av hunters. Sen så kan ju alla ha mount också (finns massa olika mounts) och det roliga är att man kan slåss ifrån ryggen på sitt mount, då kan man bara slåss vanligt, inte använda skills.

Det var lite kort om spelet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hero online e bra. Dock behöver man ladda ner själva spelet. Info om spelet:

Spelet är typ det bästa GRATIS onlinespel som finns, det är lite likt wow fast mindre val av raser och klasser. Man kan vara: 20-årig kille, 20-årig tjej, gammal kille och gammal tjej. Sen i spelet kan man vid level 1dan (level 10) välja om man ska vara hunter (jägare,), assain (lönnmördare), physician (helare och vissa skadliga attacker) och så finns det vanliga warrior (krigare). Man kan också köpa "böcker" som man lär sig vissa skills ifrån. Alla kan ha djur men det är bara hunters som kan tämja djur alla andraa måste köpa djur av hunters. Sen så kan ju alla ha mount också (finns massa olika mounts) och det roliga är att man kan slåss ifrån ryggen på sitt mount, då kan man bara slåss vanligt, inte använda skills.

Det var lite kort om spelet.

 

det verkar bra! :lol:

 

Swords and sandals äger gå in på www.jesper.nu klicka på online spel och sök på gladiator då kan du spela 1 och 2 :)
Det e inte online...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har ni några bra tips på spel? säg bara inte runescape det suger...

 

och helst inga "text" spel

Det är ett "text" spel, men det är jätte roligt när man kommit in i det.

www.slavehack.com

Lite kort om spelet.

Du får en "fake" dator "fake" ip osv,

sedan kan du ladda ner crack och sånt för att cracka andras datorer, bank accounts m.m

Lägg upp virus eller varför inte ddosa nåns dator?

För att få tag i saker ska du cracka nån sedan ladda ner ned du vill ha. PS. rensa alltid loggen annars får dom tag på din ip och kan hacka dig :P

OBS. Inget är på riktigt :P

Läs nån manual på forumet.

Redigerat av BigGroter
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Maplestory e roligt. De e i 2D men underskatta det inte bara för att de är i 2D. Det e bland dem bäste mmorpg spel jag har testat. Man är en Manga gubbe och springer runt i en svamp värld och dödar monster :lol: :D ;)

 

faktisgt började jag med det nyss. vill du hjälpa mig? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du kan ju testa lastchaos eller tales of pirates. båda bra spel, men tales är mer tecknat och last är mer verklig grafik.

 

http://lastchaos.aeriagames.com/front_page

 

http://www.talesofpirates.com/

 

båda är roliga men jag slutade spela dem efter bara nån dag för jag tycker gw är roligare. men har man ingat annat spel så är de här väldigt bra alternativ.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du kan ju testa lastchaos eller tales of pirates. båda bra spel, men tales är mer tecknat och last är mer verklig grafik.

 

http://lastchaos.aeriagames.com/front_page

 

http://www.talesofpirates.com/

 

båda är roliga men jag slutade spela dem efter bara nån dag för jag tycker gw är roligare. men har man ingat annat spel så är de här väldigt bra alternativ.

 

har kört last chaos men slutade blev lvl 30 nånting...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...