Hoppa till innehåll

Har Jag Blivit Knäpp?


Katt
 Dela

Rekommendera inlägg

Men när man inte loggar in på tre veckor, börjar man undra lite... <_<

 

Teorin är att tjej B gillar mig väldigt mkt, kanske t o m kär i mig... Hon tittar ibland på mig och ler... Och varför hon inte vill prata med mig är för att hon inte gillar mig... Det blir en paradox! :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 216
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men när man inte loggar in på tre veckor, börjar man undra lite... <_<

 

Teorin är att tjej B gillar mig väldigt mkt, kanske t o m kär i mig... Hon tittar ibland på mig och ler... Och varför hon inte vill prata med mig är för att hon inte gillar mig... Det blir en paradox! :wacko:

det behöver inte alls stämma, hon kanske gillar dig att hon inte vågar snacka med dig. det är likosm ganska vanligt att folk bangar när de ska försöka snacka med den dom gillar (tjejer i synnerhet har jag märkt)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu kommer nått höstlov och allt ivägen... Tror att hon "glömmer" logga in ganska mkt då... :( Men jag får hela tiden ha i baktanken att hon är skitblyg...

 

Nej nu är måttet rågat! Jag skulle spela kort med henne och sen gick hon bara iväg efter en stund!

 

HON HATAR MIG OXÅ!! ALLA HATAR MIG!! JAG VILL DÖ!!! :cry: :cry: :cry:

Redigerat av Katt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...