eller hennes egna tankar, hon kanske behöver reda ut dem, och sånt kan ta tid, både för tjejer och killar...
Har Jag Blivit Knäpp?
Mkey, så det är kanske bra att 'slippa' henne i en vecka?
Kanske inte en hel vecka...
Nån dag eller så.
Så är det det inte bra att hon undviker mig i en hel vecka och två dar? Då får hon ju jättmkt tid att tänka!
jo, förvisso. men hon kanske kan tro du itne ör intresserad om du inte typ smsar henne... är en väldigt fin balansgång det där
Men hur ska jag kunna göra nått sånt? Jag har ju inte hennes mobilnummer eller nått... Och hon loggar inte in på MSN, betyder det då att hon inte är intresserade av mig? :wacko:
↗ till inläggetMen hur ska jag kunna göra nått sånt? Jag har ju inte hennes mobilnummer eller nått... Och hon loggar inte in på MSN, betyder det då att hon inte är intresserade av mig? :wacko:
HAHAHA!!! hennes MSN funkar nog inte, eller så vill hon nog inte logga in överhuvudtaget. Det är nog inte dig. Då skulle hon mest troligt ha blockat dig, eller hur?
du kan ju skaffa ett till account och adda hon och se om hon är inne där eller fråga nån du vet har hon om hon är inne.
eller så kanske ni bara har otur :P du loggar in när hon loggar och vice versa.
ett enkelt sätt att få ett mobilnummer är att fråga ;) det är en ganska harmlös fråga så det borde inte vara ett problem att få
Hon är blyg, jue! Men idag loggade in! Min kompis som är hennes storebror sa typ att hon inte vågade logga in för att hon inte ville ha nån pojkvän, eller nått... Men hon ville väldigt gärna bli kompis, men hon ville inte säga det själv, och hon viste att hon skulle bli tvungen att säga det om hon loggade in. Men då min kompis hadde sagt det, kunde hon logga in! Gulligt värre! :)
aa faktiskt, men då tycker jag att man kan fråga om numret :)
det är ju bara att säga: jag har tappat mitt nummer. kan jag få ditt? :P
nått i den stilen... det funkar nästan alltid
Nödvändigt, asså, hon kommer ju logga in mer på MSN nu... :D Nånting säger mig att jag drog på förhårt med henne, så hon blev lite rädd, men det har jag väl endå inte gjort? :o Det skulle i så fall vara att hennes bror har sagt allt som jag har sagt till honnom om henne... <_< Man kan tydligen inte lita på nån i denna värld! :(
Var lugn och sansad (stavning) bara.
Hon fyller år den 28:e, bör jag ge nånting... billigt? :unsure:
hehe läste: "Hon fyller 28 år" först :P.
nej kvinnor gillar inte när de får presenter. :P j/k
jo du kan ju ge henne något om du vill. eller bara säga grattis.
Hahaha!! Hon är 15, btw... Mkej, får se om jag hittar nått, men jag ger ju inte nån annan av mina kompisar nått, varför skulle jag ge henne nått, då? Hur sjutton ska jag förklara det?
"fick värsta inpulsen att köpa ngt till din födelsedag" XD
ngt sånt skulle kunna funka, skriker lögn dock