💬
Logga in
Fuska.se

Har Jag Blivit Knäpp?

216 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Att inte orka gå 5 kilometer är ju skandal. Ni stadsbor tror verkligen att ni äger världen. Men ute på LAndet skulle ni inte klara er en vecka.

Annars är det ju bara att slänga upp sig på cykeln och dra de dära 5 kilometrarna. Sen kan du säga vad du nu skulle säga.

Nivå 0 · Nykomling

jo..men sen ska han komma hem också :P visst finns ju bilar men ändå..kanske inte alla föräldrar vill köra ca 5mil typ helt i onödan..

22 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jo..men sen ska han komma hem också :P visst finns ju bilar men ändå..kanske inte alla föräldrar vill köra ca 5mil typ helt i onödan..

Åkte buss till min tjej det var typ 7-8 mil... bara för kärleken.
↗ till inlägget

Jo, såhär är det att när jag skrev till en tjej på MSN, då kom jag på mig själv med att tappa humöret! :o Först blev jag lite irriterad på att hon inte sa hur man gjorde en sak på MSN. Att hon fortsatte vara snäll och trevlig gjorde mig bara ännu mer förargad! Vad sjutton har hänt med mig? Jag kommer aldrig få några vänner om jag är så otrevlig emot alla! :(

ja du om du är knäpp hmm har alltid haft en sån misstanke om dig. :P
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #85
↗ till inlägget

Att inte orka gå 5 kilometer är ju skandal. Ni stadsbor tror verkligen att ni äger världen. Men ute på LAndet skulle ni inte klara er en vecka.

Annars är det ju bara att slänga upp sig på cykeln och dra de dära 5 kilometrarna. Sen kan du säga vad du nu skulle säga.

Jag bor på landet... <_< Men jag träffar henne två ggr per dag, utom på lördagar och söndagar, det får räcka tillsvidare. Men jullovet blir tuft! Jag tyckte att jag pratade jättebra med henne idag, men det gjorde jag tydligen inte... :(

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #86

Lagg!

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag bor på landet... <_< Men jag träffar henne två ggr per dag, utom på lördagar och söndagar, det får räcka tillsvidare. Men jullovet blir tuft! Jag tyckte att jag pratade jättebra med henne idag, men det gjorde jag tydligen inte... :(

Fortsätt på med att komma närmre varandra, som kompisar. När ni har pratat ett tag, och du känner dig redo. Så kan du gå fram till henne, och säga att du tycker om henne, mer än som en vän. Och så får du hoppas på det positiva svaret! :D

23 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #88

Asså, hon vill inte ha nån pojkvän... Och om hon gillade mig mer än bara som kompis borde hon följt med och ätit tillsammans med mig.

24 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Asså, hon vill inte ha nån pojkvän... Och om hon gillade mig mer än bara som kompis borde hon följt med och ätit tillsammans med mig.

Det kan vara för att hon är osäker, eller blyg helt enkelt. Försök komma närmre varandra, som kompisar, sedan kanske hon äter med dig bara för att ni är kompisar. Och då lägger du in nådastöten.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #90

Asså, jag är inte kär i henne... Men det är månader vi snackar nu, så vem vet?

Nivå 0 · Nykomling

O.O inte kär? du är ju helt besatt av hon :P det är vad jag har fått för intryck genom att läsa denna tråden. tror du är kär i henne iaf undermedvetet ;)

Nivå 0 · Nykomling

det håller jag med om, det bruakr vara så även om man inte tror det

25 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #93

Borde man inte få nån slags undlig känsla då? :P

Nivå 0 · Nykomling

det är mest om man typ är förälskad, jag gillar en tjej asmycket, man skulle kunna säga att jag är kär i henne, men jag får inga "underliga" känsor. så man kan vara kär utan att man får dessa känslor ;)

26 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling

tror det där med "fjärilar i magen" är lite överskattat ;)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #96

Men jag gillar tjej A mer jue! :( Tror jag... O_o Och hon struntar i mig... >:\

Nivå 0 · Nykomling

hm..vem är det? hon som inte vill gå in på msn eller den som typ manipulerade dig?(hade varit lättare med nåt namn ;))

27 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #98

Liksom jag vill vara anonym, så måste jag även göra mina kompisar anonyma, så det blir svårare att spåra mig...

Tjej A är manipuleraren, sammanfattningsvis så hon har helt och hållet tankarna på en annan, och så vill hon inte träffa mig IRL, för jag är helt dum i huvudet, eller nått... Hon gillar inte mig, hon ignonerarar mig, hon manipulerar mig...

Trots det gillar jag henne mer... Fast tjej B gillar jag liksom mer på ett annat sätt... Jag kan inte tänka mig att bli ihop med tjej A, det vore helt omöjligt (0.00000000001% sannolikhet...), men tjej B skulle jag kanske kunna bli ihop med!

28 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling

då är det väl ganska klart vem du ska satsa på..?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #100

Hehe, joo... Men nu slutar hon och logga in på MSN igen, bara för det! Jag pratar jue hur mkt som helst med henne! Vad gör jag för fel? Dessutom har nån laggt färdigt pusslet, så jag har ingen anledning att gå till hennes bänk... Det finns en som kommenterar allt jag gör, och det struntar jag i. Men om jag går till tjej, då kanske han börjar säga en massa dumt om mig och henne, och hon kanske tar illa upp av det! Så jag borde inte gå till henne, för då håller han säkert tyst.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in