Min farsa blev väääldigt upprörd när han hörde att vi fick ha musik på lektionerna.. Alltså i mp3-spelare och CD-spelare och sånt..
Får ni ha det?
Min farsa blev väääldigt upprörd när han hörde att vi fick ha musik på lektionerna.. Alltså i mp3-spelare och CD-spelare och sånt..
Får ni ha det?
ja vi får ha musik...inte alltid, som på typ föreläsningar lr redovisningar. men annars får vi!
Nej,det får vi inte
Inte på musik lektionerna.För våran lärare e JÄTTE s*itig.Men två i min klass har med MP3.
Bara på mattelektionerna.
Jag får inte ha de.
nästan aldrig
vi får lyssna på musik på lektionerna!
inte vi
Vi har musik i vår skola varge måndag morron
vi får ALDRIG ha musik i skolan
Vi får ha musik hela tiden förutom på musiken för där spelar vi musik :D
Det är en kille i vår klass som har så J*vla högt så det hörs i hela klassrummet!
På bild timmen.. lyssnar inte så ofta på Mp3 me min CD Spelare men lyssnar me min gärna (stavning xD) d hörs bara nån musik i mitt huve utan att d finns nått ljud.. :D
När vi vill får vi ha.
om nån har med sej får vi ha på bilden. på tyskan har vi nästan alltid musik på. annars e de inte så ofta vi har musik...*suck*
Nepp det får vi inte...
Orättvist ;)
Nix, det gör så att man inte kan koncentrera sig. Men vissa gör ju inte det ändå...
Samma här, fast på bildlektionerna har vi en lärare som sätter på typ 70-tals musik, det låter förfäligt... ;)Bara på mattelektionerna.
vikka två ämnen har han itte ig i då? rasten och idrott ele? heheDet finns en kille i min klass som ALLTID lyssnar på musik i sin CD-freestyle.
Lärarna upptäcker aldrig något, men den killen har också IG i alla ämnen utom 2.
Nej, men man kan ju komponera egen musik..
Ett elegant stycke:
Bakredelen av klass rummet = B
Främre delen = F
Mitten = M
!OBS!endast killar får delta
B. Fiis
F. Braak
M. Raap
B. Prutt
F. KAPLOFF
M. Fiis
B, M och F. RAAAAAAAP