Hoppa till innehåll

Högstadiet?


Apakalsong
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst jesper93

ja du kan bli mobbad på högstadiet men dewt tror jag ju att du inte kommer bli och nej det är inte kul att gå på högstadiet för att du måste gå upp så himla tidigt du får knappast nån sov morgon :( ja okm du ska bli mobbad då ska du ju helst inte ha gjort nåt men bli inte mobbad för f*n :(

Redigerat av jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag börjar högstadiet nästa år, o jag är nervös som en toa!

så nu har jag 3st frågor.

 

 

1. Är det kul?

 

2. Blir man mobbad?

 

3. Vad ska man ha gjort för att bli mobbad?(om du skrev ja på fråga 2)

1. f*n så mycket bättre än låg och mellanstradiet i alla fall!

 

2. Inte nödvändigtvis, har du inte blivit det förut blir du förmodligen inte det nu heller.

 

3. Om du är allmänt jobbig och/eller kanske ljuger om allt möjligt eller om du har ont om vänner/väldigt blyg eller inte är riktigt som personer i allmänhet på ett negativt sätt. Inget av det garanterar att du blir mobbad men det höjer risken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

håller med nico på punkt 3! som nya som kommer till en skola blir offtast mobbad för det kan vara att dom andra(typ ett gäng) är avis lr bara ska testa han och se hur mycket han vågar göra och så. jag har själv varit mobbar och ska nu börja högstadiet.men jag är inte rädd för att börja för jag hade inga kompisar i 6:an men jag bryr mig inte. för jag bara "dissar" alla komentarer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...