💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp N-nej ! Tagentbordet Är Sönder!

23 svar · startad · 🔒 låst

jag skriuer lite konstigt jag kan inte heller ha punkter! jag tar ! istället! Det är så att n-nitt tagentbord är sönder! jag uill gärna ha hjälp! Jo jag fiok ett litet dan-np utbrott odo tagentbordet gidk sönder! jag tror det är själua sakerna UNDER tagentknapparna har åkt längre ner så att tagenterna inte kan (nu börja uissa tagenter funka bättre) nå själua den-n grejorna! då skrius uissa inte! bara för att den-n inte når!!! Det jag uill ha hjälp n-ned är on-n n-nan kan öppna tagentbordet oDh fiya det på nått sätt! eller på något annat sätt! eller är det uärdelöst ouh on-n jag skulle köpa en ny! eller on-n det är glappt! hur ska jag då fiya det! (frågeteDen) För on-n jag sätter DIT "enter" knappen så slutar ALLA tagenter funka! uaför blire så! tauk för hjälp oDh så! lite suårt att läsa!

Nivå 0 · Nykomling

ser lite konstigt ut... svårt att läsa... men köp ett nytt! skulle jag göra!

jo! ett problen-n bara! har inga pengar!

Nivå 0 · Nykomling

.....u have a big problem.....men......be dina föräldrar köpa ett billigt åt dej annars.....

Nivå 0 · Nykomling

köp nytt är mitt enda tips...man kan få ett tagentbord för runt en hundralapp....inte nåt bra tagentbord men nåt som du kan ha tills du har råd med ett riktigt... ;) ;)

ja-lyckades-nastan-fixa-allt-förtutom-mellansla-oc-3-boxtaver.-Kan-man-nåonstans-köpa-sådana-pluttar-som-ar-över-taenterna.-tack-för-jalp.

Nivå 0 · Nykomling

Leta bara upp dett gammalt tangentbord, borde finnas något hemma, och ta tagenterna från dt.

det-ar-inte-så-latt.-knapparna-styr-inte-boxtaverna-det-ar-dem-sakerna-som-ar-under-taentbordet-oc-då-måste-man-fjora-en-massa.-tyvarr.

Nivå 0 · Nykomling

Provat ta loss alla tangenter och sätta tillbaks dem?

jo (skriver med ett annat tagentbord nu!)

Det gjorde jag. G, H, 5, Mellanslag funkar inte nu istället. Inte blire glappt av enter nu heller.

Nå mera tips man kan göra?

enter funkar inte XD

Senast ändrad:

19 Aug 2007
Nivå 0 · Nykomling

um.... spelar du rs? jag spelade det igår och då kom det en som hadde bindesträck emellan varje ord

↗ till inlägget

jag skriuer lite konstigt jag kan inte heller ha punkter! jag tar ! istället! Det är så att n-nitt tagentbord är sönder! jag uill gärna ha hjälp! Jo jag fiok ett litet dan-np utbrott odo tagentbordet gidk sönder! jag tror det är själua sakerna UNDER tagentknapparna har åkt längre ner så att tagenterna inte kan (nu börja uissa tagenter funka bättre) nå själua den-n grejorna! då skrius uissa inte! bara för att den-n inte når!!! Det jag uill ha hjälp n-ned är on-n n-nan kan öppna tagentbordet oDh fiya det på nått sätt! eller på något annat sätt! eller är det uärdelöst ouh on-n jag skulle köpa en ny! eller on-n det är glappt! hur ska jag då fiya det! (frågeteDen) För on-n jag sätter DIT "enter" knappen så slutar ALLA tagenter funka! uaför blire så! tauk för hjälp oDh så! lite suårt att läsa!

Sätt på datorn.

vad-menar-du(fråetecken)-ja-jar-datorn-på-ju.

markt-att-aet-med-2-prickar-inte-funkar-nu.

vad-ska-ja-jöra-med-dem-knapparna-som-inte-funkar!

Nivå 0 · Nykomling

Varför skriver du här?

Du är knappast seriös och får därför inget seriöst svar. :huh:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Finns ju tangent bord som kostar runt femtiolappen jag skulle inte orkat klaga bara köppt ett nytt billigt eller ett bra gaming bord.

Nivå 0 · Nykomling

jag har sätt för 69 iaf och på blocket finns säkert gratis ^^ man kan gå in på kontrollpanelen & felsöka tangentbordet också

20 Aug 2007
↗ till inlägget

Varför skriver du här?

Det är väl klart som f*n att han är seriös?!
↗ till inlägget

vad-menar-du(fråetecken)-ja-jar-datorn-på-ju.

markt-att-aet-med-2-prickar-inte-funkar-nu.

vad-ska-ja-jöra-med-dem-knapparna-som-inte-funkar!

Jag tycker du skrotar dittt tangentbord och köper ett nytt :rolleyes:

Dom kostar bara runt 80kr för ett vanligt ca 400för trådlöst gaming.

Nivå 0 · Nykomling

Avinstallera tangentbordet från Enhetshanteraren (i Safe Mode). Starta sen om datorn och låt Windows installera det igen (automatiskt) ;)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Varför skriver du här?

Det är väl klart som f*n att han är seriös?!

Det tycker inte jag...

Men Sverige är ett fritt land, så vad kan jag göra?

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.