Hej :)
Jag undrar hur en pokémon får pokerus...?!?!
Hej :)
Jag undrar hur en pokémon får pokerus...?!?!
Pokemon Virus, det gör så att pokemon får dubbelt med EV.
Enda sätten att få det på är att möta en pokemon som har viruset (väldigt liiiten chans) eller byta till dig en pokemon som har viruset.
He, i pokemon D/P bytte jag till mig en mime jr. med pokerus via wifi :lol:
man får viruset av vilda Pokémon. men på R/S/E så vara viruset i 5 dagar sen blir dom pokemon som har dabbats av det immun mot det så dom kan inte få det igen. om en party pokemon får pokerus så får alla party pokemon det.. är det i nån pokemon i pc som har pokerus så får alla pokemon isamma box det. har för mig att om att en pokemon som blir smittad på FR/LG så har dom pokerus för alltid
Jag fick en Rhyperior i Lv.100 med Pokérus via Wi-Fi.Gissa om jag vart glad?
Min brorsa är mushroom han har pokerus på alla sina pokemon! I pokemon Diamond och han fick dem på det vanliga sättet alltså fuskade han inte eller bytte en pokerus. Fast jag får inte byta av han. :(
↗ till inläggetvad gör de här EV? :huh:Min brorsa är mushroom han har pokerus på alla sina pokemon! I pokemon Diamond och han fick dem på det vanliga sättet alltså fuskade han inte eller bytte en pokerus. Fast jag får inte byta av han. :(
Jag fick precis en lucario LV.100 Med pokerus via GTS :lol:
↗ till inläggetjaja men vad gör EV??? :meddum:Jag fick precis en lucario LV.100 Med pokerus via GTS :lol:
↗ till inlägget↗ till inläggetjaja men vad gör EV??? :meddum:Jag fick precis en lucario LV.100 Med pokerus via GTS :lol:
Vet inte riktigt.
Serebii förklarar här. Men jag fattar inte ändå :D .
Skryt^^
Jag har en blissey med pokerus, över 700hp =)
700!? det är mycket
Jag har en blaziken level 66 med pokerus
Jag har hört att pokerus är samma sak som att hålla en macho brace -_-
↗ till inläggetNja, inte helt samma sak.Jag har hört att pokerus är samma sak som att hålla en macho brace -_-
Kanske inte, men du får gärna förklara skillnaden.
Omen pokemon for pokerus, så håller det viruset i sig nån dag, eller stannar.
Men en macho brace skulle jag tro att man får högre EV i fight.
Fel, pokerus ökar för alla stats. Macho brace sänker speed till 50% ev men ökar allt annat :)
Coolt. Då vet man det. ^_^
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in