↗ till inläggetja det visste inte jag om. :PFel, pokerus ökar för alla stats. Macho brace sänker speed till 50% ev men ökar allt annat :)
Pokérus
↗ till inlägget↗ till inläggetja det visste inte jag om. :PFel, pokerus ökar för alla stats. Macho brace sänker speed till 50% ev men ökar allt annat :)
Inte jag heller
↗ till inläggetJag fick en Rhyperior i Lv.100 med Pokérus via Wi-Fi.Gissa om jag vart glad?
↗ till inläggetJag fick precis en lucario LV.100 Med pokerus via GTS :lol:
Vad är det för idé med pokérus när den är i lv 100?
För att pokerus kan spridas till andra :) och lv 100 är ju inte dåligt :) :)
Min kompis fisk pokrus när jag ev tränade åt honom, sedan sa jag det och vi han ev träna 2 pokemon på 5 timmar :P
Men finns det ff de som inte vet vad ev är <_<
Någon borde ju göra en tråd om det. Själv orkar jag inte...
Ok tack :)
EV det är ganska lätt egentligen om man förstår... men jag är inte riktigt säker på om jag ahr förstått det på serebii........
EV är väl dessa värden för Speed, Attack, Sp. Attack och så vidare? Och beroende på vilken pokémon man möter, får man olika mycket stats i de olika sakerna när man levlar en level.
aa... och när man fortsätter så, så får man högre än det normala om man sammlar EV i attack...
men man kan inte sammla hur länge som helst.. man kan inte sammla EV till lv 100 och det e där jag inte förstår längre....
Läs min tråd: hur man får ett bra team. Vet man inte allt som står där är man fortfarande lite av en nybörjare, hur bra man är anser sig själv att vara.