💬
Logga in
Fuska.se

Zelda Ocaina Of Time

34 svar · startad · 🔒 låst

När jag har betalt och allt det så får jag rida och det första korta hindret är jätte lätt men det stora höga hindret är omöjligt hur ska man hoppa över det??????

Nivå 6 · Fuskare

Sjung epona song så kommer epona andvänd henne och hoppa över.

Nivå 9 · Veteranfuskare

det gäller bara att ha fart för att klara det...

6 Mar 2004

Jag har inte epona song och jag har redan gett henne alla morötter och det händer inget

Nivå 4 · Lärling

du ska ju inte använda morötterna direkt dem ska du använda då och då för de gör så epona springer snabbare och eponas sång får du som liten när du pratar med malon på farmen några gånger sen ska du dra fram ocarinan sen säger hon sången.

Nivå 9 · Veteranfuskare

när du kommer till låga hopp så ska du sakta ner...men du ska alltid hålla en viss fart så du får en bra tid

9 Mar 2004
Nivå 3 · Lärling

:blink: har du kommit dit utan den sången? det var typ den första jag fick!

Nivå 9 · Veteranfuskare

man brukar väl oftast få Zeldas lullaby först, eller?

10 Mar 2004
Nivå 4 · Lärling

Jag har inte epona song och jag har redan gett henne alla morötter och det händer inget

Jag har inta tänkt på det här, men det kanske går att köra igenom hela spelet utan Epona's Song. Synd att du missade den, för nu kan du inte rida Epona. Men det är inte kört! Du kommer att kunna bli liten igen och då är det bara att gå till Lon Lon Ranch och prata med Malon. Visa henne ocarinan så får du lära dig sången.
Nivå 3 · Lärling

japp. så är det. efteråt att du klarat av forest tempel så kan du bli liten och stor när du vill :D

Nivå 5 · Fuskare

men en sak bara... när du hoppat över det lilla ska du hoppa över det stora och sen ska du prata med Tallon och då frågar han dig och du vill tävla... ta ja och vin och sen ska du möta honnom igen och vin då så får du epona... (du måste prata med Tallopn från epona!!)

Nivå 7 · Fuskare

En liten rättelse.. Han heter Ingo. och jag har för mig att man måste rida 2ggr sen kan du snacka med han och då vill han tävla.

Nivå 5 · Fuskare

e han fortfarande där??? <_< <_< <_<

Nivå 1 · Novis

mm

Nivå 1 · Novis

kanske är detta lite för enkelt för vissa

Nivå 9 · Veteranfuskare

japp. så är det. efteråt att du klarat av forest tempel så kan du bli liten och stor när du vill :D

det räcker med att man fått Ljusets medaljong innan man kan bli liten...men som sagt kan man ju klara Hela spelet utan epona
Nivå 5 · Fuskare

kan man?? konstigt <_<

Nivå 9 · Veteranfuskare

det enda som man typ behöver den till är för att komma över till Gerudo valley men man kna ju lika gärna använda Long shot

Nivå 5 · Fuskare

ok jag fattar

11 Mar 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare

epona är mer en extragrej...men i Majoras mask måste man ha henne för att komma till Ikana canyon

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.