Vad får man när man har fångat alla???
Unown??
Ingenting. Vissa säger att man kan fånga Celebi men det är falskt sagt.
Jag har tror inte på att det går att fånga calebi!
Efter man har fångat alla unown så gå till kurt där får du gs bollen sen går du till ilex forest där möter du calebi! Det är falskt!
Efter man har fångat alla unown så gå till kurt där får du gs bollen sen går du till ilex forest där möter du calebi! Det är falskt!
Japp, det är det. Man kan bara få G/S-bollen på japanska versionen.
Pokemon har verkligen rätt, det e falskt. på förra fuska påstod jedi_knight att man kunde få gs-bollen på den vanliga versionen.
Japp, det är det. Man kan bara få G/S-bollen på japanska versionen.
Det kan man inte heller, inte nu längre. Man kunde koppla GBC:en till en mobiladapter och ringa till ett ställe där dom la in GS-bollen. Men dom stängde numret efter bara några månader.
Man kan undra farför det fans ett sådant nummer!
man kan fånga celebi på den japanksa versionen :DJag har tror inte på att det går att fånga calebi!
men man kan inte det på den europiska versionen alltså
Tror det var Pokécard som hade G-s bollen och fick Celebi och Mew sen när han lämnade den till Prof.Oak..
jag har celebi :ph34r:
Hur fick du celebi? :o
Min bror har celebi och Mew
jag är medlem igen nu kan jag säga lycka till men jag har bara shyni mewtrhee så jag vet inte hur jag fick honom men han finns :lol:
jag har mew ^_^
hur fick du mew? :rolleyes:
När man fångat alla unowns så blir det nån ny option där man kan skriva ut alla olika unowns om man har en sån där "Printer" till sitt gameboy.... man kan göra det i det där huset där de dära forskarna jobbar, maskinen uppe i högra hörnet, där printar man dem.. trodde man fick mer för all möda <_<Vad får man när man har fångat alla???
Då är du inte ensam ;)(Tony_the_master @ 23/04-2004 12:55:20)Vad får man när man har fångat alla???
När man fångat alla unowns så blir det nån ny option där man kan skriva ut alla olika unowns om man har en sån där "Printer" till sitt gameboy.... man kan göra det i det där huset där de dära forskarna jobbar, maskinen uppe i högra hörnet, där printar man dem.. trodde man fick mer för all möda <_<
Men asså alla Unowns föreställer väl bokstäver?
Jag har även sätt att när du går in i pokédexen och tittar på alla du har där i options liksom.. så är det flera olika många på varje unown.. Kan det inte va så att det står något?