💬
Logga in
Fuska.se

Omröstningar

12 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Jag tycker att man borde införa så att typ alla "vanliga" medlemmar får tillgång till i alla falla en omröstning per månad för det är lite sumpigt att man måste köpa VIP bara för att man vill göra en omröstning. Och omröstningskortet i affären är ju så himla dyr så att det är inte många användare som har råd till det.

Nivå 9 · Veteranfuskare

japp jag håller med dej.lr så kan man sänka priset

Nivå 10 · Veteranfuskare

Omröstningar är en unik funktion som endast sådana som visar att man stödjer sidan samt att man är aktiv får använda.

23 Aug 2007

Dom har höga priser i affären bara för att dom ska köpa fuskavip. Lika så med grupper.

Och så är det tyvärr, kommer inte att ändras.

Nivå 2 · Novis

asså, har sett att min bror har frågat hur man gör omröstningar med fuskavip...ingen svarar! Alltså han förklarade att man kan skriva frågorna o så, men det går inte att få med själva omröstningen! Han vill ha svar! (Kan skriva i forumen den 26:e...

24 Aug 2007
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

En anledning till att det är dyrt är för att det lätt blir spam i omröstningstrådar. Och att det blir många onödiga omröstningar. Har men en viktig omröstning man vill göra får man kämpa lite för den, eller stötta fuska.se genom VIP.

Nivå 16 · Legendfuskare

jag tyckte det var en bra idé med 1 varje månad, eller när man gör en så måste man vänta en månad typ

25 Aug 2007
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #8

Roligt att någon håller med :).

Men jag tycker då att admin i gruppforumen borde få starta omröstningar i alla fall.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Jo, fast bara en gång i månaden, i så fall...
26 Aug 2007
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #10

mm...

Tycker att det ska vara en gång per halvår man får göra en omröstning isåfall.

Tänk er hur många det skulle bli annars.

Jag tycker det skulle bli för mycket också. jag tycker typ 1 gång per år!

För om man vill ha många omröstningar så tycker jag man kan köpa vip. då hjälper man sidan + får omröstningar som man vill!

Nivå 5 · Fuskare

Jag tycker att det är bra som det är. Bättre att det är dyrt änm att bara få rösta en gång per år

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in