Corpsgrinder Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 vad tycker du om mitt lag? bra? Haha det var ju ett super lag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 (redigerat) vad tycker du om mitt lag? bra? Nää det var ett fusk lag! <_< Redigerat 17 Augusti 2006 av SurMonkey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 vad tycker du om mitt lag? bra? vadå fusk? jag har inte använt ett enda fusk. inte ens kloning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 vad tycker du om mitt lag? bra? Du ljuger du måste ha använt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 nej! jag bytte till mig alla mew och mewtwosar från mitt blå och gul. ibland är det bra att ha tillgång till RBY, silver, crystal, 2 GB och en link kabel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Jaja nu ska jag inte ljuga om mitt team som alla andra gör! Sudoowodo lvl93. Thief,thunderpunch,rock slide,explosion punch. Pidgeot lvl 93 Mirror Move,Swagger,Steel wing,Fly. Meganium lvl 93 Sunny day,solarbeam,rest,body slam. Quagsire lvl 93 Earthquake,Surf,ice beam,Sludge bomb Gyarados lvl 93 Surf,gyper beam,thunderbolt,flametrower Snorlax lvl 93 Rest, psychic, hyper beam,thunderbolt det var mina! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 bra! men skippa grass pkmn. dom suger totalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Jaja nu ska jag inte ljuga om mitt team som alla andra gör! Sudoowodo lvl93. Thief,thunderpunch,rock slide,explosion punch. Pidgeot lvl 93 Mirror Move,Swagger,Steel wing,Fly. Meganium lvl 93 Sunny day,solarbeam,rest,body slam. Quagsire lvl 93 Earthquake,Surf,ice beam,Sludge bomb Gyarados lvl 93 Surf,gyper beam,thunderbolt,flametrower Snorlax lvl 93 Rest, psychic, hyper beam,thunderbolt det var mina! Bra lag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Jaja nu ska jag inte ljuga om mitt team som alla andra gör! Sudoowodo lvl93. Thief,thunderpunch,rock slide,explosion punch. Pidgeot lvl 93 Mirror Move,Swagger,Steel wing,Fly. Meganium lvl 93 Sunny day,solarbeam,rest,body slam. Quagsire lvl 93 Earthquake,Surf,ice beam,Sludge bomb Gyarados lvl 93 Surf,gyper beam,thunderbolt,flametrower Snorlax lvl 93 Rest, psychic, hyper beam,thunderbolt det var mina! Dom duger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 dom duger. men inte mer. grass pkmn suger, pidgeot skulle inte jag ha (gillar inte 2-typade pkmn)och varför ha en sten pkmn som kan bli skadad av el? men annars var det mycket bra. snorlax är alltid bra att ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 dom duger. men inte mer. grass pkmn suger, pidgeot skulle inte jag ha (gillar inte 2-typade pkmn)och varför ha en sten pkmn som kan bli skadad av el? men annars var det mycket bra. snorlax är alltid bra att ha. Ok ska ändra på det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1Master1 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Mitt är: Lugia lvl 100 Mewtwo lvl 100 Ho-oh lvl 100 Suicune lvl 100 Raikou lvl 100 Articuno lvl 100 (har inte fuskat med rare candy) men å andra sidan har jag i "play time" ca 95:00 ;) B) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg