Ryu Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 (redigerat) Jag är inne i town of Wendel, Har snackat med "sagen", Dark Lord har kommit och tagit flickan, jag vaknar på innet , snackar med han där Gemma Knighten, han säger att jag ska gå till kattedralen igen. Men jag kommer inte in. Hur ska jag komma in dit? Redigerat 6 Mars 2004 av Ryu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Har inte kommit så långt! Har bara kommit till det där kaktus huset och den där kaktusen skriver i sin dagbok! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryu Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Behöver du hjälp? sjuk lång tid för mig att lista ut vad man skulle göra där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Ja tack! Jag fattar inte vart f*n jag ska! Har hittat ett par grottor men kan inte komma vidare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 vad e sword of mania för ett spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Sword Of Mana inte Mania! Man är en kille lr tjej och man bestämmer namn på dom själv! Sen så försöker man döda Dark Lord som mördade han/hennes familj och ska nu hitta Sword Of Mana! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryu Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Du vet att det finns såna stenar som skadar en om man kommer nära? ta pilbågen och håll inne magi knappen (L tror jag) skjut den röda eld glumpen på en av stenarna och dom kommer gå i sönder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 (redigerat) jag har precis börjat spela än orkar inte spela så mycke (fick det till datorn av en kompis)Jag valde och va tjuven.Jag fattar nada man stjäl först något sen fattar jag inte vart jag ska Redigerat 6 Mars 2004 av Nyllet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Du vet att det finns såna stenar som skadar en om man kommer nära? ta pilbågen och håll inne magi knappen (L tror jag) skjut den röda eld glumpen på en av stenarna och dom kommer gå i sönder Tack så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Det funkade inte! Stog framför den och provade hålla in L men funkade itne! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
march Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Sword Of Mana inte Mania! Man är en kille lr tjej och man bestämmer namn på dom själv! Sen så försöker man döda Dark Lord som mördade han/hennes familj och ska nu hitta Sword Of Mana! jag suger eken killen ska men lett döpa till march och tjejen jenna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 Började spela i förrgår. har precis hittat en spegel. vad göra sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg