Hoppa till innehåll

Skaffa Wii


igglypuff
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja, jag har tänkt lite på att kanske skaffa ett Nintendo Wii.

Nu har jag ett Xbox 360 och tycker det är skitkul, men har alltid gillat nintendos spel så som super smash bros och super mario, men jag undrar följande...

1 Funkar kontrollerna på Wii bra, asså reagerar de på det man gör?

2 Är spelen till Wii bra, något förslag om jag skulle skaffa?

3 Online? Har Wii något online MP läge?

4 Grafiken? Hur är igentligen grafiken i Wii?

5 Billigaste pris, några bra bundles?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. yep dem funkar fint, det är nån svart sak som följer med som man sätter under/över tvn sen så pekar man på den.

2. jag har call of duty 3, zelda twilight princess och wii sports, men jag spelar bara wii sports för jag tycker dem andra 2 är ganska trista och jag tror inte det finns så många andra spel.

3. mm man kan köra online, man kan vara inne på internet på den också och kolla vädret och kolla nyheterna. man kan rösta på en massa saker också ( typ det mest onödiga du kan göra )

4. sämre än på 360 iaf, tycker faktist grafiken är lite väl dålig på spel som call of duty 3...

5. vet ej, mamma köpte min till mig i julklapp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm om du väl har internet så är det ju gratis, men du kan inte surfa på internet ( typ som du gör nu ) på wii:t, då måste man köpa internet channel, men spelen är gratis att spela online

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...