💬
Logga in
Fuska.se

Akta Er För Poison!

26 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 6 · Fuskare

Såklart du bryr dig om du skriver i den här tråden.. >_<

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Som rubriken lyder.. Lite inte på han.

Han sa att han skulle fixa min sida Så hackade han mig.

Vad tycker ni om det!!?

DADADADAAAAAA!!!!!!!!!!!! *dramatisk musik*

Jomenvisst, akta er för mig, lite inte på mig, annars kanske ni bli haxxade. JAg har tagit ner flertal sidor, såsom Capp3s sida, och han blev visst lite ledsen för det, men vad skulle han gjort med en simpel sida som hette bajskorvarn?(http://www.freewebs.com/bajskorvarn/)

Hoppas crazy_pingu(http://www.freewebs.com/css-wolfgang/) skriver en kommentar i den här tråden också, vänta, han kan inte! Tror inte han kommer tillbaka till Fuska.se på lääääänge.

Sen väntar vi på en nota från thelaketavern också, men det har inte kommit nåt.

ojj vilken uber haxor....

och vänster och afa e du me

VAD I h*lvete HÄNDER MED UNGDOMEN?

Jag är inte über1337. Nejdå. Har aldrig klassat mig som 1337.

AFA, ABSOLUT!

@LillBerra, jag bryr mig om mina dåd, själv, men jag vill inte ha någon credit för något dumt och totalt idiotiskt.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Som rubriken lyder.. Lite inte på han.

Han sa att han skulle fixa min sida Så hackade han mig.

Vad tycker ni om det!!?

Vad ska du göra åt saken, du blev ägd han läs hans press så står det att han är en hacker, synd för dig !

Ett ord: OWNED

8 Sep 2007

Men herregud, jag kan på under en minut hitta bruteforce program, injectors och liknande, men det gör inte mig till en hacker. Alla kan ta sig in i dåligt säkrade sidor.. Det är som att göra inbrott i en gammal trälada.

Freewebs har hög inloggnings säkerhet. Inget du kommer igenom med en inject eller bruteforcer.

Sniffa data mellan ägaren och freewebs.com så får du vad du behöver. Eller så ddosar du dens bw, och provar valfritt login.

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

§1.11 - Tråd låst

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.