↗ till inläggetTillgång och efterfrågan.
Jag inser att ens kommentera dig är dumt av mig men jag kan inte låta bli att kommentera den quotade meningen. Att kunna vara kreativ och nyskapande och skicklig på att skapa något har inget med efterfrågan att göra. Det är inte meningen att du ska ge åskådarna vad de vill ha det är ingen produkt du ska sälja så efterfrågan är ett löjligt ord att använda. När det kommer till kreativitet ska man skapa något från sin egen fantasi med hjälp av det man lärt sig och sedan visa upp det sedan om det finns en "efterfrågan" ska inte spela någon roll. Man ska skapa för att man har en ide och känner för det inter för att det är vad åskådarna vill ha.
↗ till inläggetAtt Kunna göra samma sak som 1000+ andra är inte ett bevis på att man kan hantera photoshop bra det är ett bevis på att man är duktig på att lära in sig saker man läst sig till.Men lilla adrian, tack vare den tråden så har många blivit bra på att hantera photoshop, men om vissa bilder blir å se likdana ut, det spelar ingen roll, man visar bara hur bra man är å sånt.Visst finns det stora photoshop proffs på denna sida, som ibland postar en banner, som vi andra blir inspererande utav och vill göra lika bra.
Och det är inte många som tar sig hjälp utav tutorials, det gör man nog oftast om man vill lära sig nått nytt eller liknande.
Men eftersom att du blir tydligen uppretad på den tråden & att alla gör likadana bilder, så säger jag detta till alla, greppa eran kamera spring ut i skogen å ta natur bilder, så att adrian blir nöjd. Det du har kommit med hitills har gett mig denna åsikt om dig.
Jag tror inte att Adrian menar att alla ska ut och fota utan han pekar nog på att det krävs lite mer egen tanke kraft och egen fantasi. Sedan anser jag att det är lite överdrivet då hälften anser sig vara photoshop proffs och kan och vet allt, vilket har bllivit en tyldig tendes i banner-tråden.