vad är en twink för nåt snälla svara snabbt :( :(
vad är en twink för nåt snälla svara snabbt :( :(
en låg lvlad char fast med imba enchants/saker
Man kan twinka i level:
19
29
39
49
.
I alla fall gör de flesta det..segt med
twink i 69/59 t. ex :P. Även lägre levlar funkar
ju, men det är de vanligaste..
..för att i battleground kör man olika "grupper". en "grupp" har bara lvl 10-19 och en 20-29 osv så därför gör man lvl 19 eller 29 för att vara så bra som möjligt, men köper bra saker till charen också
en snubbe som suger skit på att spela sin klass och gör en annan med allt det bästa för ens lvl
En spelare som är i högsta leveln man kan vara i Olika BG Grupper(10-19, 20-29, 30-39, som har jätte bra gear och enchants och stannar på den leveln och bara kör pvp.
Själv har jag varit Twink.Oo ja.Det va Ruskit kul.Man dog knappast ;)
Men Varning.Det kan vara väldigt dyra. Min Twink Kostade mer än 300g >.<
Men Väldigt kul.Men se til att ha alla saker INNAN lvl 19. annars blir du level 20. och har nästan alla saker.
tips: Gör Rogue.Betala för Rush (Att de hjälper dig med istance tills du får itemet du behöver ) köp resten av sakerna.
Sedan Enchantar du.Levla till level 19(roligast i lvl 19 ;) ) Ta på dig sakerna Och Stanna ALLTID i Stormwind/Ironforge.
300g? Oj, jag la ut över 2000g på min twink :P.
Tycker själv level 39 är roligast, har nyss börjat på en twink hunter, ska förbättras mycket dock ;).
↗ till inlägget300g? Oj, jag la ut över 2000g på min twink :P.
Tycker själv level 39 är roligast, har nyss börjat på en twink hunter, ska förbättras mycket dock ;).
Beror på vilken level man är ochså. ;)
jag tycker twinks är så jädra störda, asså f.., typ 90% av spelarna i bg lvl 10-19 är twink rogues och man står där... "jag är caster, låt mig skjuta dig innan jag dör" med s... kass gear, måste ha varit mycket roligare när ingen hade nå twinks... man dör på typ 2 sekunder och man hinner inte göra nått, tycker lvl 40-49 bg äger, och 50-60 är roligt också, förutom att det finns lvl 60s där :P med deras spells och stuff, men roligt ändå att det inte är bara lvl 60s utan lvl 50-60 och inte som i 10-19 bgn vart det bara är lvl 18-19 gubbar som blir s... sura om man är lvl 17 typ..
japp, twinksen blir fler och fler... riktigt synd
En till anledning varför man ska göra en :P
Har en fråga måste man ha en lvl 70 gubbe om man ska göra en twink :huh:
↗ till inläggetHar en fråga måste man ha en lvl 70 gubbe om man ska göra en twink :huh:
Nej, men det går fortast så, då kanske man har kompisar som kan boosta en för lite mindre pris och man har pengar som man kan slösa i AH.. slutsats: det är bättre att ha en 70 när man ska göra en twink än att göra en som typ första char :P
Jag la runt 1000g på min rogue twink lv19, gnome. Var alltid först på listan och gjorde mest skada. Det är nice med 2x crusader procc, man slår ungefär 200 vanligt slag :D
↗ till inläggetHar en fråga måste man ha en lvl 70 gubbe om man ska göra en twink :huh:
Nej. Det är inget krav att man måste ha en Lvl 70.. Man levlar en gubbe från ett till 19. Försöker få bästa Rare armors till lvl 19.. Ja då från WC/DM.. Själv skulle jag föreslå en Rogue twink eller en Warrior twink! Fast paladin kan också vara svåra att döda då dem först använder den här bubblan och sen healar sej hela tiden. B)
Vad är WC? Jag har glömt :P
↗ till inläggetVad är WC? Jag har glömt :P
Wailing Caverns i The Barrens, hordes motsvarighet till Deadmines i Westfall
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in