Haha Men dom menar det inte :lol:
Har Köpt Palestina Sjal
Imo att bära palestinasjal är som att bära en slöja. Den berättar något om vem du är, fast kanske inte just vad åskådaren tror. Ifall du bär den får du vara beredd på att kanske försvara dina åsikter (vilka dom nu än må vara) både med ord och nävar. Inte för att jag tror nån lär behövas slå på käften (eller springas ifrån). På min skola bär en hel del folk såna, och ingen har blivit nerslagen hittils.
↗ till inläggetdu är tuff killen men du måste nog ändra på din fejka historia lite XD.Jag och en släktnings Hooligans gäng..vi slog ner 5st som hade palestina sjalar.Det var rätt intressant för sen nästa dag i plugget hade ingen någon sjal på sig..sen fick hela skolan höra det,och då var det slut med sjalar
↗ till inlägget↗ till inläggetOm nazister m.fl. ska slå alla som har palestinasjalar får de hålla på länge.Nazister, andra högerextrema grupper och personer som i allmänhet inte gillar palestina kan få för sig att ge dig ett kok stryk ja.
För övrigt så är palestinasjalar bara någon trend och inte alls särskilt snyggt. Men de ser roliga ut om man har dem som man skall använda dem! *sätter på sig sin palestinasjal*
Palestinasjal är visst snyggt!
Sa jag att de skall slå ner alla som har det? Sa jag ens att de letar efter folk med palestinasjal?
Nej, det gjorde jag inte. Om du däremot skulle stöta på en grupp nazister så finns risken att man åker på det.