Hejsan! Fixade nyss XP för att jag var trött på vista..Problemet är att mitt ljud funkar inte TACKSAM FÖR SVAR
Ljudet
shoobree
Nivå 4 · Lärling
Katt
Nivå 8 · Veteranfuskare
Prova att ladda ner de senaste dirvrutinerna till ditt ljudkort.
shoobree
Nivå 4 · Lärling
↗ till inläggethur får jag tag på de senaste drivrutinerna till mitt ljudkort...Jag är en fet no0b lolProva att ladda ner de senaste dirvrutinerna till ditt ljudkort.
Katt
Nivå 8 · Veteranfuskare
Sök på google... Vad har du för ljudkort, föressten?
shoobree
Nivå 4 · Lärling
Vet inte :(
Katt
Nivå 8 · Veteranfuskare
Har du nått ljudkort överhuvudtaget, eller är det nått chipset (nu heter det inte chipset, men jag kallar det det.), alstås ett inbyggt ljudkort i moderkortet?
epaaj
Nivå 6 · Fuskare
Ta en titt på papprena du fått med datorn eller skivorna som hängde med. I annat fall kan det bli svårare att se vad man har för ljudkort. Öppna chassit och titta på det kanske?
Katt
Nivå 8 · Veteranfuskare
Om det är inbyggt brukar det finnas nån driver på datortillvärkarens hemsida. Leta där om du inte hittar nått ljudkort. :)
TheGreatest
Nivå 6 · Fuskare
regga dig på xfire.com och tryck på upload rig :P ett bra sätt och du behöver inte göra nånting.
WASD
Nivå 16 · Legendfuskare
det går väl att gå in på enhetshanteraren för att kolla vad man har för ljudkort?
epaaj
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inläggetTror inte det funkar. Xfire hämtar från DXDIAG vad jag vet och den i sin tur kollar vad som är installerat. Funkar inte ljudet lär det inte finnas med där.regga dig på xfire.com och tryck på upload rig :P ett bra sätt och du behöver inte göra nånting.
EDIT: Samma gäller även enhetshanteraren.