💬
Logga in
Fuska.se

Ska Köpa Nytt Tagentbord Och Mus

14 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Tjenare jag funderar på att köpa nytt tagentbord o ny muss

Logitech G15 gaming tagent bord

och

Razer copperhead blue 200dpi

Ja eller Nej?

Orka med pengaboys på detta forumet. Är det s00 co0lt och ha varor för flera hundralappar? Köp det billigaste ffs -.-

Nivå 8 · Veteranfuskare

Köp det billigaste. Men du har ju ett som funkar så varför köpa nytt?

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #4

funkar o funkar .. Glappar ibland :rolleyes:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Orka med pengaboys på detta forumet. Är det s00 co0lt och ha varor för flera hundralappar? Köp det billigaste ffs -.-

Jag tycker att du har en jävligt dålig attityd till ungefär allting...

Köp nytt om du vill ha nytt. G15 är ett grymt tangentbord, själv har jag ingen nytta av macron, så jag kör med ett saitek eclipse, har också beställt en logitech g5 mus, som jag hoppas äger.

Copperhead är bra möss, själv föredrar jag diamondback, men skillnaderna är inte så stora, så gör det, väldigt sköna.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Tangentbordet jag jag inget om.

Men musen är inte så skön imo, jag skulle istället rekommendera Logitach Mx518 http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=515 , jag kör med den musmattan också, men utan hyperglides, och det funkar skitbra verkligen!

Om du ska ett riktigt grymmt gaming-keyboard så tror jag att det nya Saitek Cyborg kommer va skitbra! http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=1159

Annars så funkar Saitek Eclipse http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=233 riktigt bra imo!

Nivå 6 · Fuskare

j*vlar, Cyborg såg jävligt nice ut!

Dock tycker jag att du har fel ang. copperhead, jag tycker dom är väldigt sköna. Är ju dock från person till person, och jag gillar mx510 osv också, men jag tror att fler folk gillar formen på copperhead än logitechs mer handanpassade möss.

Nivå 7 · Fuskare

Körde hos en polare som har G15. Gick inte bättre för det ^^

Nej men G15 är ett nice tangentbord, fast ifall du ska lira fps duger vilken skit som helst egentligen. Extraknappar är bra i rts eller mmo's men annars är det bara onödigt att lägga ut pengar.

Vad det gäller mus så håller jag med Ozoon, diamondback är lätt skönast. Hade jag femhundra spänn över skulle http://www.webhallen.com/prod.php?id=79060 vara det jag körde med.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Köp nytt om du vill ha nytt. G15 är ett grymt tangentbord, själv har jag ingen nytta av macron, så jag kör med ett saitek eclipse, har också beställt en logitech g5 mus, som jag hoppas äger.

Copperhead är bra möss, själv föredrar jag diamondback, men skillnaderna är inte så stora, så gör det, väldigt sköna.

Visst är jag dryg, men f*n. That's the way i am.

Nivå 4 · Lärling

http://66.240.252.2/___dynimg/fotosg/WW95cfvgxtiw80mj.jpg

Satsa på den, 149kr. Funkar lika bra som ubermössen. ;)

Edit: sjklart optisk

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Visst är jag dryg, men f*n. That's the way i am.

Happ, verkar ju som en bra attityd....

och du fality, ljug inte plx, vet du inte bättre så kan du vara tyst.

DPI matters, beroende på vem man är/vad man använder musen till behöver man olika mkt.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Köp Razer Death Adder.

17 Sep 2007
Nivå 9 · Veteranfuskare

Nej! De finns mycket bättre tangentbord.. Köp tangetbordet Valo och musen Kone av Roccat. DE ÄGER SKITEN UR LOGITECH!

18 Sep 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Köp det billigaste. Men du har ju ett som funkar så varför köpa nytt?

Du ska alltid satsa på det billigaste men som går sönder efter 1-2månader.

Kvalite är det vi snackar om och stabilitet.

Jag kör själv med Saitek Eclipse och en Razer Diamondback Cherryred version eller något sånt med 1600dpi. Razer exactmat X speed, funkar skit bra. Logitech hör mer till både fps och mmorpg. Men Razers möss är lite smidigare så de är extra bra på fps fast jobbiga i början i mmorpg spel när man första gången sätter handen på den.

Nivå 16 · Legendfuskare

jag brukar satsa på det billigaste & mest hållbara på samma gång typ.. ^^ men mx518 är bäst tycker jag om man inte ska ha en super-mus till gaming & sånt, min hand har snart märken efter mx518^^

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in