Hoppa till innehåll

Är Det Någon Där Ute Som Är Som Jag?


Gäst final
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst JackBlack

xD

 

hej ni som läser, jag känner mig oerhört ensam. jag är en tjej som inte är så mycket för att köpa kläder och gå på fester och sånt utan jag är mer en som gärna hellre är hemma med mina familj och kompisar och spelar dataspel och sånt. med det känns typ som det bara är jag i hela världen som är sån. typ alla mina kompisar är helt klädgalna och så men inte jag. är det någon som är som jag? är det någon som vill prata? jag känner mig väldigt ensam... :(

jag vill prata med dig jag finns här För dig jag gillar inte Heller att Shoppa Mina kompisar är också sånna :( jag känner mig Väldigt Ensam jag med men du och jag kan prata om Vad som helst och när som helst :) du är snäll :) mvh JackBlack

 

Redigerat av JackBlack
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej ni som läser, jag känner mig oerhört ensam. jag är en tjej som inte är så mycket för att köpa kläder och gå på fester och sånt utan jag är mer en som gärna hellre är hemma med mina familj och kompisar och spelar dataspel och sånt. med det känns typ som det bara är jag i hela världen som är sån. typ alla mina kompisar är helt klädgalna och så men inte jag. är det någon som är som jag? är det någon som vill prata? jag känner mig väldigt ensam... :(

 

jag ser min spegel bild

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men palla va med ett gäng som är mode fickserade m.m. ärligt talat så är det värckligen inte så kul att göra det som alla anndra håller på med. det blir ganska träkigt i längden och gruppen inbillar sig typ att det är extremt kul och blir tillslut bara störande, fattiga tiggare... typ (va iallafall efekten av de jagh tjäner

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JackBlack

Är som du

är inte ensam i skolan, men hemma, tycker om att vara hemma.

 

Skicka gärna PM eller mail till mig, om du känner för det.

jag håller med jag är Har inga Vänner i skolan Tycker om att vara Hemma för där känner jag mig trygg :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är som du

är inte ensam i skolan, men hemma, tycker om att vara hemma.

 

Skicka gärna PM eller mail till mig, om du känner för det.

jag håller med jag är Har inga Vänner i skolan Tycker om att vara Hemma för där känner jag mig trygg :)

 

EDIT:tenkte fel sorry

Redigerat av Gamer95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Är som du

är inte ensam i skolan, men hemma, tycker om att vara hemma.

 

Skicka gärna PM eller mail till mig, om du känner för det.

jag håller med jag är Har inga Vänner i skolan Tycker om att vara Hemma för där känner jag mig trygg :)

 

 

Samma här jag är också har endast en kompis min granne hon är 4 år äldre men mi enda kompis

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JackBlack

Är som du

är inte ensam i skolan, men hemma, tycker om att vara hemma.

 

Skicka gärna PM eller mail till mig, om du känner för det.

jag håller med jag är Har inga Vänner i skolan Tycker om att vara Hemma för där känner jag mig trygg :)

 

 

Samma här jag är också har endast en kompis min granne hon är 4 år äldre men mi enda kompis

 

ok på nåt sätt känner jag mig trygg hemma och det är bra :) hemma är Bäst :) Föressten Swemaster7 skickar dig en Kompis Förfrågan :) så kan vi bli vänner :D Redigerat av JackBlack
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OvENchIn

hej ni som läser, jag känner mig oerhört ensam. jag är en tjej som inte är så mycket för att köpa kläder och gå på fester och sånt utan jag är mer en som gärna hellre är hemma med mina familj och kompisar och spelar dataspel och sånt. med det känns typ som det bara är jag i hela världen som är sån. typ alla mina kompisar är helt klädgalna och så men inte jag. är det någon som är som jag? är det någon som vill prata? jag känner mig väldigt ensam... :(

jag är som du. jag är ensam typ hela tiden. e singel, e mest inne på mit rum. jag vill att något spännande ska hända nån gång i livet.

Redigerat av OvENchIn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är också den som typ e hemma hela tiden.Jag har inte riktigt samma klass av mina s.k kompisar jag tycker nog att jag e lite mer åt den äldre typen av människor om man jämför med mina kompisar så jag skulle kunna tänka mig att va med äldre men jag känner ju knappt några.Så jag är för mest av delen hemma.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Är som du

är inte ensam i skolan, men hemma, tycker om att vara hemma.

 

Skicka gärna PM eller mail till mig, om du känner för det.

Eller någon annan.

Likadan, även om man inte tror det så är det mycket vanligare än det verkar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...