💬
Logga in
Fuska.se

Xbox 360 - Messenger Kit

25 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Ja ni som snacka om att ni ville ha Xbox 360 kontrollen med tangenbord.. kan skaffa det här. Obs handkontrollen ingår ej!

Klicka här!

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Njaa, nöjer mig med att plugga in ett vanligt USb-tangentbord.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Kommer kanske köpa detta, tycker det är ett roligt tillbehör, nödvändigt? Kanske inte men mysigt.

19 Sep 2007
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #4

Mjo, jag kanske med köper det..

Nivå 5 · Fuskare

Då kan jag passa på att fråga en sak, bry er inte om priset nu. Om ni fick välja mellan ett litet messenger kit inklusive ett vanligt 360 headset, eller ett trådlöst Halo 3 headset vilken skulle ni välja då??

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det trådlösa hade jag valt.

Nivå 5 · Fuskare

Okej, tänkte på att kanske beställa den istället då jah inte får min Legendary.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Förresten, finns det mer man behöver den till förutom MSN och allmän skrivning av namn osv?

Nivå 5 · Fuskare

Online spel t.ex.

20 Sep 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Online spel t.ex.

Som vadå? :)

Nivå 5 · Fuskare

Vad menar du med "Som vadå?" Vilka online spel eller? Jag kan då säga att på Phantasy Star Universe kan det vara nödvändigt.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vad menar du med "Som vadå?" Vilka online spel eller? Jag kan då säga att på Phantasy Star Universe kan det vara nödvändigt.

Ja jag mena vilka spel. Jaja phantasy star kan jag tänka mig att det är nödvändigt, mycket konversationer med online folk.

Nivå 5 · Fuskare

Det kommer ju komma mycket fler online spel nu, som t.ex. Age of Conan som ser ut att bli väldigt bra.

21 Sep 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

Age of Conan, trams! *fnys*

Nivå 2 · Novis

när man får headset till xboxen när man köper den behövs väl f*n intget litet skrivbord

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

när man får headset till xboxen när man köper den behövs väl f*n intget litet skrivbord

Om man ska chatta via MSN, men jag håller med, visst är den onödig. Fast det var på vissa spel som den kan komma bra till hands, jag tror Phantasy Star nämndes.

Nivå 2 · Novis

jo men jag tycker det ändå är dumt att lägga in en sån funktion på tv-spel överhuvudtaget, bättre att snacka genom headset, det funkar väl att göra på MSn också?

22 Sep 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

jo men jag tycker det ändå är dumt att lägga in en sån funktion på tv-spel överhuvudtaget, bättre att snacka genom headset, det funkar väl att göra på MSn också?

Det handlar om att dem vill tjäna pengar, inte om det är nödvändigt eller liknande.

Nivå 2 · Novis

neh de klart, kolla bara på alla skittillbehör som släpps till Wii <_<

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

neh de klart, kolla bara på alla skittillbehör som släpps till Wii <_<

Haha ja, det finns grymt mycket.

ex.

http://www.play-gadgets.com/wp-content/uploads/2007/06/hooked-real-motion-fishing-rod-attachment.jpg

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in