Har inte hunnit läsa den själv än :P
Halo 3 Recension!
:blink: Jesus... nu blev man sugen...
Gametrailers har en jäkla massa nya videos av gameplay, blir ju rå hyped nu ju!! Onsdag, kom fort!! Gaaaawh!
Ja, recensionerna bådar bara gott.
10+ recensioner och inte fått lägre än 9.5. Helt otroligt, längtar sönder!
Mm det bådar verkligen gott!
Satt och uppdatera gamereactor sidan som en galning kl 21.00 då de fick lägga ut recensionen på sidan
haha, jag kom på det igårkväll bara, f*n dom ska ju lägga ut Halo 3 recensionerna ikväll! kolla på klockan va den 21.01 :P
Blir att bedömma själv på Onsdag då!
Jag är nöjd då världens mest hypade spel inte blev en flopp.. :D:D
↗ till inläggetJag är nöjd då världens mest hypade spel inte blev en flopp.. :D:D
Jo nu har vi ett svar på hur bra det kommer bli av "de proffesionella".
Ja den Ownar många andra spel iaf. Tillochmed Assassin creed fast jag förhandsbokat det spelet ;D
Måste hitta den där gamertag tråden och adda nära xP
Läste den igår kväll. Måste vara en av Jonas Mäkis mest välskrivna och formulerade texter. Mycket bra även om jag inte gillar Halo.
Inte gillar HALO :o !! Hatar mina klasskompisar då dom tror Halo 3 kommer bli en flopp som Halo 2!, Halo 1 var bäst! Är trött på dom komentarerna... Jag verkar vara den ända som är hypad över Halo 3 :(
↗ till inlägget... Jag verkar vara den ända som är hypad över Halo 3 :(
Aja vääärkligen...
Ni ska kolla på gamereactors forum så får ni se ;)
spelet va ju f*n bättre än recensionerna säger asså Halo 3 äger fett! Jag pwnar alla online!
På fredag har min kompis tänkt spela Co op med och 2 andra väner.. 4 pers varva spelet :D
Hoppas det inte är som dom 2 andra man bara kan spela 2 på
jag spelade co-op 3 personer över xbox live och varvade (heroic) det ägde en fick va master chief en arbiter och sen en konstig Elite snubbe :)