Är det bara jag som har blivit ovänn med mina bästa kompisar utan att jag gjorde något???, då får jag vara ensam i skolan och ensam ute.....
Bästa Kompisarna
Jag har varit det , men säg bara förlåt så ordnar det sig ;)
Japp det gör det!
Jag sa förlåt, men han sa -* det går inte, tiden får förlåt *, han sa något i den stilen..., jag hade inte ens gjort någotJag har varit det , men säg bara förlåt så ordnar det sig ;)
Hade du inte gjort nåt ?! Varför blev ni ovänner då ?
Konstig vän som inte ens kan förlåta sin vän! <_<(-Snake_bite- @ 07/03-2004 10:46:04)Jag har varit det , men säg bara förlåt så ordnar det sig ;)
Jag sa förlåt, men han sa -* det går inte, tiden får förlåt *, han sa något i den stilen..., jag hade inte ens gjort något
Jag fråga -* är du sur på mig?? * och han sa -* ja, det är jag * och jag sa -* vad har jag gjort för att du e sur på mig?? * och han svarade -* något *.....Hade du inte gjort nåt ?! Varför blev ni ovänner då ?
Vänta nåra dar så kanske han säger förlåt .
Jag tror han menar månader...., det här hände oxå min storebror och hans storebror, och sen efter typ 4 år blev min storebror kompis med hans storebror...Vänta nåra dar så kanske han säger förlåt .
Var tjatig då .... Tjata om att bli vänner igen
Eller kolla om han har stygn rumt huvet. Isf så har han inte din kompis hjärna. Elller säg till fröken att ni bråAT SÅ FÅR NI VÄLL REDA UT DERT?
häng med några andra....
Man är inte vän med någon om "vännen" hatar en...
Var med nåra andra till han blir avundsjuk , då säger han förlåt...
Han sa till alla att dem inte skulle vara med mig, och några lyssna på han och några sa att de ville vara med mig..., Då gick jag till skol festen nästa dag ( han sa att alla tjejer skulle tacka nej till mig om jag fråga om de vill gå till skol festen med mig ), jag gick dit ensam och bara satt på en stol med han var och dansa med en tjej, Han snackade skit om mig och sa massa rykten på festen, sen blev allting tysst och alla bara drack läsk bara tysst pratade, då gick jag till sterion och höjde på högsta musik och jag satte in min MJ skiva, Och då blev det jävligt coolt, jag dansa Mj i mitten ( hade ingen att dansa med ), då alla titta på mig, Han skratta åt mig MEN ingen av dem andra skratta, dem gillade min dans..., Han sa förlåt och jag sa -* Nej, det här är andra gången du försöker få alla imot mig!, första gången lyckades du men inte nu!, Jag förlåter dig inte *, sen gick jag hem och vakna på morgonen och gick till skolan och alla blev mina kompisar igen men jag såg aldrig min bästa kompis ( som jag bråka med ), han var hemma., Jag gick till han och sa att jag förlåter honom för att om jag inte gjorde det så skulle jag vara som honom, stupid in head., sen gick jag hemm och skrev detta på reklam
Så allt löste sig?
det varla bra! :)Han sa till alla att dem inte skulle vara med mig, och några lyssna på han och några sa att de ville vara med mig..., Då gick jag till skol festen nästa dag ( han sa att alla tjejer skulle tacka nej till mig om jag fråga om de vill gå till skol festen med mig ), jag gick dit ensam och bara satt på en stol med han var och dansa med en tjej, Han snackade skit om mig och sa massa rykten på festen, sen blev allting tysst och alla bara drack läsk bara tysst pratade, då gick jag till sterion och höjde på högsta musik och jag satte in min MJ skiva, Och då blev det jävligt coolt, jag dansa Mj i mitten ( hade ingen att dansa med ), då alla titta på mig, Han skratta åt mig MEN ingen av dem andra skratta, dem gillade min dans..., Han sa förlåt och jag sa -* Nej, det här är andra gången du försöker få alla imot mig!, första gången lyckades du men inte nu!, Jag förlåter dig inte *, sen gick jag hem och vakna på morgonen och gick till skolan och alla blev mina kompisar igen men jag såg aldrig min bästa kompis ( som jag bråka med ), han var hemma., Jag gick till han och sa att jag förlåter honom för att om jag inte gjorde det så skulle jag vara som honom, stupid in head., sen gick jag hemm och skrev detta på reklam
Om ni börjar bråka igen så kan du ju bara gå fram till honom och säga: Jasså nu börjar du att få alla emot mig igen jävligt taskigt. Men om du inte vill vara min kompis så kan du väll göra som du vill men kom inte och säg förlåt för då är det redan slut. Men om du vill vara kompis med mig kan du ju säga förlåt nu eller senare idag men imorgon är det försent. Så skynda isåfall. Då får du honom på andra tankar. Men om han inte lyssnar så kan du bara skämma bort honom typ säga han dansade med en som alla tycker e ful eller att han sjöng en snuskig sång eller att han gick ut och strippade i korridoren. Det är mitt råd.
Det var ju synd :( .....(-Snake_bite- @ 07/03-2004 10:51:44)Hade du inte gjort nåt ?! Varför blev ni ovänner då ?
Jag fråga -* är du sur på mig?? * och han sa -* ja, det är jag * och jag sa -* vad har jag gjort för att du e sur på mig?? * och han svarade -* något *.....
Men du har ju oss också :)
:unsure: När mina kompisar är hemma hos mig så är dom duma ifall en!