Hoppa till innehåll

Ska Jag Begå Självmord?


Pelleelle
 Dela

Rekommendera inlägg

vad är det för fel med datumet du sa till en i klassen då? :huh:

jag är rädd för jordens undergång, och då passerar asteoriden apocalyptis(stavning) jorden väldigt nära, och om vihar otur böjs banan av så mycket att den täffar oss exakt 7 år senare... men de e en chans på ca 1/45000

 

EHm? Fattar nada, så du är väll jäkligt smart (Isåfall så ska du ju säga till mobbarna "Bara för att jag är smartare än ni" elr nått :P ) Men jag kanske är lite trög (eller jag går bara i 4:an( XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gå efter mina motton:

I will never give up!

One may not choose how their life begins but one must have the courage to walk until ones last step.

 

Och tänk på att:

Even in the depest of darkness a single string of light can cut through.

 

Sorry att det står på engelska jag hoppas att du fattar^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jadu. Själv skulle jag inte tagit självmord i ditt läge.

 

Jag blir mobbad i min skola, blir kallad "Apa" och sådana saker.

Till en början så försöker jag att bara ignorera det, men går det för långt, då får dom se på annat.

Alltså, lite smått sådär gör väl ingenting, men låter dom precis allt gå ut över dig och du inte vill gå till skolan längre, då tycker jag att du ska säga ifrån eller helt enkelt slå ner dom.

Jag är rätt så stark, så jag klarar av att ge dessa som mobbar mig ett par rejäla slag, men om du kanske inte kan det så tycker jag att du först och främst ska prata med en lärare, eller kuratorn eller rentav dina föräldrar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...