de finns en tjej som ja bara älskar och har både fin röv och bröst:) hon är söt i ansiktet också men ja fick nyss reda på att hon har haft sex och så, men idag fick ja reda på vem de va... och då va de såklart min bästa kompis som tagit hennes oskuld :angry: fy f*n va besviken ja blev på henne :(
J*vligt Besviken :(
Vad blir du besviken över? Vad angår det dig vem hon har legat med, hon är ju inte direkt din flickvän, eller hur? Dessutom skulle inte det heller spela roll, efter som hon har gjort det och inte gör det. Snyt dig för f*n...
↗ till inläggetVad blir du besviken över? Vad angår det dig vem hon har legat med, hon är ju inte direkt din flickvän, eller hur? Dessutom skulle inte det heller spela roll, efter som hon har gjort det och inte gör det. Snyt dig för f*n...
kanske för att de e min brud? inte så kul.. men ja lipar iaf inte så jag behöver inte snyta mej:S
Som du beskriver henne skulle jag inte ge henne en chans att ha sex med nån annan än mig själv.
Skulle dunkat på henne direkt.
Och hade hon vägrat hade jag bundit henne, men det är ingen större chans om man t o m dunkat på Paris Hilton :)
↗ till inläggetSom du beskriver henne skulle jag inte ge henne en chans att ha sex med nån annan än mig själv.
Skulle dunkat på henne direkt.
Och hade hon vägrat hade jag bundit henne, men det är ingen större chans om man t o m dunkat på Paris Hilton :)
du borde f*an se henne ;)
Men ge oss en bild da :P.
↗ till inläggetMen ge oss en bild da :P.
hittar ingen bättre bild:P men hon e hetare i verkligiheten ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetMen ge oss en bild da :P.
hittar ingen bättre bild:P men hon e hetare i verkligiheten ;)
Du ska nog inte lägga upp bilder på folk här utan tillåtelse.. Ta bort bilden ;)
Om hon är av med oskulden redan vid tretton års ålder så lär han vara rätt lösaktig och sånt håller sig oftast genom hela livet så det är nog inget att satsa på.
↗ till inläggetOm hon är av med oskulden redan vid tretton års ålder så lär han vara rätt lösaktig och sånt håller sig oftast genom hela livet så det är nog inget att satsa på.
Kunde inte sagt det bättre själv :)
Vilken djup och romantisk människa du verkar vara
"Hon har fin röv och bröst" sen på köpet var hon söt i ansiktet också.
Njae hon insåg troligtvis hur ytlig du va o tog en biljett på din polares bananhiss istället och du fick smaka på en kaka kallad
Dissad.
men du kommer över det, de kan jag lova dig
Hmm, nu ska vi se. Ordspråket "Det finns fler fiskar än de som biter på masken" (Tolka det hur du vill). Grejen är att du inte kan kalla det kärlek innan du börjar uppskatta tjejens personlighet också.
↗ till inläggetHmm, nu ska vi se. Ordspråket "Det finns fler fiskar än de som biter på masken" (Tolka det hur du vill). Grejen är att du inte kan kalla det kärlek innan du börjar uppskatta tjejens personlighet också.
MEGA! jag skulle precis skriva så där! (typ :bah: )
Jag måste hålla med en del.
Om du blir "kär" pga. hennes "fina röv och bröst" så kanske du inte var så väldigt kär, eller?
Dessutom, om hon går till din bästa kompis, så är väl inte det din bästa kompis fel att hon ville vara med honom och inte med dig?
För så som jag fattade det var ni inte ens ihop med varandra, vilket gar att hon inte var "din".
Om man är kär på riktigt så tänker man inte lika mycket på en person kropp och utseende. (;
↗ till inläggetde finns en tjej som ja bara älskar och har både fin röv och bröst:) hon är söt i ansiktet också men ja fick nyss reda på att hon har haft sex och så, men idag fick ja reda på vem de va... och då va de såklart min bästa kompis som tagit hennes oskuld :angry: fy f*n va besviken ja blev på henne :(
För det första om hon inte är din flickvän så har hon rätten att få vara med vem hon vill utan att du ska behöva lägga dig i. Sedan verkar det tidigt att hon har haft sex i 13 års åldern, sedan är "oskulden" inte en sådan stor grej det är inget specielt med den det händer inget spec det är bara en benämning för att man har haft sex för första gången.
Som många redan sagt så känns det tveksamt att du älskar henne på allvar då det första och det som du nämner som hennes bästa egenskaper är brösten och röv, det tyder på att du är attraherad av henne inte förälskad i henne.
↗ till inläggetVilken djup och romantisk människa du verkar vara"Hon har fin röv och bröst" sen på köpet var hon söt i ansiktet också.
Njae hon insåg troligtvis hur ytlig du va o tog en biljett på din polares bananhiss istället och du fick smaka på en kaka kallad
Dissad.
men du kommer över det, de kan jag lova dig
bra sagt Tour! kunde inte sagt det bättre själv.
aiight :visslar: :thanks:
Ta på hennes röv och bröst så ser du att det är på kroppsdelar som inte är så speciellt viktiga. Appreciate the personality
↗ till inläggetja vet men.. ja vet inte va ja ska säga :huh:Ta på hennes röv och bröst så ser du att det är på kroppsdelar som inte är så speciellt viktiga. Appreciate the personality
↗ till inläggetInsidan är det som är viktigast.Jag måste hålla med en del.
Om du blir "kär" pga. hennes "fina röv och bröst" så kanske du inte var så väldigt kär, eller?
Dessutom, om hon går till din bästa kompis, så är väl inte det din bästa kompis fel att hon ville vara med honom och inte med dig?
För så som jag fattade det var ni inte ens ihop med varandra, vilket gar att hon inte var "din".
Om man är kär på riktigt så tänker man inte lika mycket på en person kropp och utseende. (;
↗ till inlägget↗ till inläggetInsidan är det som är viktigast.Jag måste hålla med en del.
ja vet men hon va snygg också fast, ja vet ju att hon kan göra allt hon vill.