Autobahn Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Har hänt mig vid flera tillfällen. Det är helt knäppt.. Kommer inte på något bra tillfälle men igår så satt jag och funderade på att jag ville ha nya gardiner i mitt rum, och precis då sa mor min att hon skulle sy nya gardiner till oss! Kanske låter som slumpen, men det var rätt coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 (redigerat) Händer för mig varje vecka en sak som jag minns var att jag skulle hitta en speciell sak i ett spel och på kvällen hittar jag den saken. Ett tag under förra året så var det såhär när min pappa tog upp telefonen så ringde det, hände vid ett antal tillfällen. Just före det ringde sa han: -nu kommer någon att ringa och ett par sekunder efter det så var det någon som ringde Redigerat 12 Oktober 2007 av Mazik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Till exempel när jag går i Centrum så tänker jag på en person ibland, sen så bah går den förbi mig eller något. Det händer så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 På den tiden då jag var ung var Gladiatorerna väldigt aktivt. En Gladiatorerna-skiva hade släppts. Jag satt och tittade på tv. Jag satt och funderade om det skulle komma reklam för en andra gladiatorerna-skiva. Ja vad händer då? Reklam för Gladiatorerna 2-skivan kommer på tvn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 Till exempel när jag går i Centrum så tänker jag på en person ibland, sen så bah går den förbi mig eller något. Det händer så ofta. Du fick säkert en snabb titt från han/hon lite längre ifrån utan att du märkte det och börja tänka. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.