hej när jag ska öppna IE så stängs den bara allså när jag trycker på internet explorer och sedan så stängs internet explorer eller t.ex när jag öppnar cmd så stängs den med dem flesta sakerna stängs jag ahr provat återställning men det funkar inte kan någon hjälpa mig??
Internet
Det har aldrig kommit upp någon ruta med ett varningsmeddelande eller ett meddelande från DrWtsn?
du kan ju testa med firefox
firefox funkar alltid medans IE är mest bara problem. jag menar kolla bara på denna: :iluvff:
↗ till inlägget
du behöver inte bifoga en fil, skriv bara : iluvff : ,det är en fuska-smile :D
och jag rekomenderar starkt firefox
↗ till inläggetGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG↗ till inläggetdu behöver inte bifoga en fil, skriv bara : iluvff : ,det är en fuska-smile :D
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
G
........
↗ till inläggetGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG↗ till inlägget
du behöver inte bifoga en fil, skriv bara : iluvff : ,det är en fuska-smile :D
G
........
sluta spammaa!!!!!!!!!!!
@Aso100: "Det här inlägget har ändrats av epaaj Idag, 17:26:33"
OnT: prova att ladda ner en nyare version av IE
↗ till inläggetGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
G
........
Det var jag som anmälde ^_^
host *SPAMMARE* host :P.
Men till saken. Stängs t ex internet rutan ner när du öppnar den? Hur tusan har då alla andra tänkt att du ska kunna ladda ner ff? Man mst väl gå in på internet för det? Eller?
↗ till inläggethost *SPAMMARE* host :P .
Men till saken. Stängs t ex internet rutan ner när du öppnar den? Hur tusan har då alla andra tänkt att du ska kunna ladda ner ff? Man mst väl gå in på internet för det? Eller?
CD/USB/Diskett, ladda ner från en annan dator.
Om jag var du skulle jag dra en omformatering.
↗ till inläggetMen till saken. Stängs t ex internet rutan ner när du öppnar den? Hur tusan har då alla andra tänkt att du ska kunna ladda ner ff? Man mst väl gå in på internet för det? Eller?
hur har du då tänkt dig att han skulle kunna komma in & skriva denna tråden xD annan dator förmodligen (eller firefox på samma dator...), så ladda ner firefox (om du inte redan har det..) & se om det funkar bättre