Omg omg Jag vill ha Alla halo spel :) och halo wars det så coolt i google!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!vill ha alla spel nuu :) vill ha :( villlllllllllllll :) Så roligt snälla kan ni inte filmna när ni spelar i halo 3 i youtube!! :lol:
Halo 4
:rolleyes:Som typ det går ett ''rykte'' om att dom skall göra ett halo spel till ej halo wars utan att flood har gömt sig på jorden asså de fula Potatismonstren :P
↗ till inlägget↗ till inläggetnär ni klarar ut halo 3 på legendary så får ni se en film... som vissar att master chief inte dör... för i en del kommer av skeppet åker ju arbiter ner i men master cheif och cortana sitter i andra halvan och dom är på väg till en planet så jag är ganska säker på att det kommer en 4 dom har ju sagt förut att det ska vara 9 spel för det är 9 ringar ;)
Man får se den filmen på alla svårighetsgrader.....
nej man får bara se den på legendary
nee!!! jag såg den på heroic!!! så kolla själv om du vill....vi har rätt inte du
↗ till inläggetHalo Pinball (LOL)
Halo Pacman (ehh)
Halo Trilogy (kanske kommer)
när du säger halo pacman så måste jag bara säga att jag faktiskt har GJORT ett halo Pacman^^med hjälp av ett program som heter Gamemaker :P blev inte så lyckat men endå :rolleyes:
sen finns det ju faktiskt en halo triologi^^
Hoppas det kommer minst ett nytt halo. Många spelbolag ljuger om att de ska släppa ett nytt spel fort men tar 6 år på sig. hoppas iallafall det.
det är klart att det kommer ett nytt halo spel men inte halo 4.... ;)
jag har sett halo wars förhandstitt men jag undrar när det kommer ut :rolleyes:
↗ till inläggetHan dör inte. Har du klarat Legendery än. För det finns en "secret ending" i slutet
Det måste inte vara Legendery... Det kan vara vilken nivå som helst. Klara spelet på easy medium ( vet inte vad dom heter :S ) och sen på legendery..
Veta tills eftertexterna rullar förbi så ser du att master cheif lägger sig i fryskapsel ( som i första delen av halo fast där vaknar han )
masterchief dsäger ju wake me when you need me innan hans sövs ner så.
↗ till inläggetjag har hört att halo 4 skulle komma 2010)hej jag undrar om halo 4 kommer att komma nånsin??
↗ till inläggetAsså varför har ni sådär svart i texten som här över???Sluta använda Spoiler Tagsen, det är inget nytt.
Tror också det kommer ett Halo 4, som några sa så kanske det var slutet på Halo Trilogin men det sista man såg på filmerna var inte en ny Halo ring, utan en planet.
Och sen så dog inte Masterchief som så många andra trodde utan han läger sig i dvala. Han säger också till Cortana: Wake me up when im needed. Så när planet landat kommer nog Masterchief väckas upp, kanske få möta lite nya varelser.
Jag tror det kommer ett Halo 4, men knappast med namnet "Halo 4".
Sen ser vi ju fram imot mot Halo Wars med men det skulle ju släppts för 1 vecka sen men nu tror jag det är 4:e gången de skjuter upp spelets realese datum. Tråkigt.
↗ till inläggetDet kallas spoilers.Och det är det för att typ dölja viss text som dom som inte klarat ut spelet ska se för att förstöra stämningen :P↗ till inläggetAsså varför har ni sådär svart i texten som här över???Sluta använda Spoiler Tagsen, det är inget nytt.
Tror också det kommer ett Halo 4, som några sa så kanske det var slutet på Halo Trilogin men det sista man såg på filmerna var inte en ny Halo ring, utan en planet.
Och sen så dog inte Masterchief som så många andra trodde utan han läger sig i dvala. Han säger också till Cortana: Wake me up when im needed. Så när planet landat kommer nog Masterchief väckas upp, kanske få möta lite nya varelser.
Sen ser vi ju fram imot mot Halo Wars med men det skulle ju släppts för 1 vecka sen men nu tror jag det är 4:e gången de skjuter upp spelets realese datum. Tråkigt.
1. masterchief dör inte
2. han "fryser ned" sig i väntan på spartans som ska komma och hämta honom och cortana...
3. Cortana satte ut en beacon. en sorts sändare eller något...
Lol.. jag har spelat spelet själv..
Ganska fashinerande grafik. dock orkade jag bara klara ut på easy. + några banor på legendary.
↗ till inlägget1. masterchief dör inte
2. han "fryser ned" sig i väntan på spartans som ska komma och hämta honom och cortana...
3. Cortana satte ut en beacon. en sorts sändare eller något...
Lol.. jag har spelat spelet själv..
Ganska fashinerande grafik. dock orkade jag bara klara ut på easy. + några banor på legendary.
Alla andra spartaner är döda...
↗ till inläggetDet kallas spoilers.Och det är det för att typ dölja viss text som dom som inte klarat ut spelet ska se för att förstöra stämningen :P↗ till inläggetSluta använda Spoiler Tagsen, det är inget nytt.
Asså varför har ni sådär svart i texten som här över???
Det sägs att kan kraschar i en Forerunner planet. Det är de som flydde från flood tror jag.
↗ till inlägget↗ till inläggetSluta använda Spoiler Tagsen, det är inget nytt.
Det kallas spoilers.Och det är det för att typ dölja viss text som dom som inte klarat ut spelet ska se för att förstöra stämningen :P
Det sägs att kan kraschar i en Forerunner planet. Det är de som flydde från flood tror jag.
Om jag har fattat det rätt så var Forerunners människor.
Och alla spartaner är döda, vilken film snackar du om?
↗ till inläggetDet kallas spoilers.Och det är det för att typ dölja viss text som dom som inte klarat ut spelet ska se för att förstöra stämningen :P↗ till inläggetSluta använda Spoiler Tagsen, det är inget nytt.
Men om man markerar dom så kan man se va det står :P
↗ till inläggetTror inte det, men Halo Wars kommer snart. Det är ett strateigi spel med Halo
Fett nice med halo som strategispel :lol:
men det blir nog inte lika bra som AoE :huh:
Hoppas att dem baserar Halo wars efter Halo: The fall of Reach....
↗ till inläggetHoppas att dem baserar Halo wars efter Halo: The fall of Reach....
Det hoppas jag med :)