💬
Logga in
Fuska.se

54 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Det är dem också. Många har gett poäng för dem också, och nu tar jag betalt för dem. :)

Nivå 6 · Fuskare

hur mycket tar du betalt då?

Nivå 4 · Lärling

Minst 5 poäng för varje.

Nivå 6 · Fuskare

5 bara? jag trodde typ 50! det tycker jag du ska ta eftersom det är inte så mkt poäng plus att dom får ju en avatar som dom själv har bestämt.

Nivå 6 · Fuskare

man kan ju inte ge poäng :roll:

Nivå 4 · Lärling

Jo, kolla i min profil t ex. Under hur många poäng man har står det Ge Poäng.

Nivå 6 · Fuskare

ok,ja fattar

Nivå 5 · Fuskare

Hörru Zyper! Det som den ena sa att forumet kan bli lite trist var fel men det är bara lite fel på alla avatars! Jag menar inte att dom är fula men kan du inte komma på fler stiler och bakrunder och så till dom och kanske be din kunder att man maste ha minst en bild med på avataren för den kanske blir lite trist att alla har ungefär lika avatar! Nu börjar vi vistt komma ur tråden men jag skulle bara skriva det här och nästan som nån kan låsa tråden nu för att han har ju fått svar på frågan! :roll:

Nivå 4 · Lärling

Det är medlemmarna som bestämmer hur deras Avatar ska se ut, inte jag. Om alla vill ha en och samma stil så får dem det.

Nivå 6 · Fuskare

japp... men ni kan ju ge förslag på hur den ska sse ut så ska jag, eller zyper, försöka ordna det

30 Oct 2003
Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #51

Jag tycker inte vi har gått ifrån tråden. Jag tycker det fungerar bra. Här kan man prata lite om Avatar.

Nivå 6 · Fuskare

min avatar blev skit snygg.tack igen zyper :D :D :D

Nivå 5 · Fuskare

haha ja har skaffat en verkligt grymm avatar men ja ska nog fixa till min gamla så den kommer in

Nivå 4 · Lärling

Många nöjda... Snart kommer väl Admin och frågar också... Nej, det tror jag inte. Men det är bra, bara fortsätt skicka PM.

Nivå 6 · Fuskare

om ni vill ha nåt annan sorts avatar kan ni fråga mig...

en exempel avatar:

http://upl.mine.nu/uplfolders/upload0/exempel_avatar_copy.jpg

och om den inte funkar så har ni adressen här

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in