Hoppa till innehåll

Så Här Bra Är Crysis


ajar

Rekommendera inlägg

hehe snyggt. hade det itne stått på bilder vilket de var hade det varit svårt att veta vilekn som va vilken iaf på den med vattnet. den med huset så ser man rättså enkelt att den ena är datagjord.

håller med hadde det inte stått på bilderna hadde det varit lite svårt att se skillnad ;) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 1 månad senare...

Rekommenderat:

 

Processor - Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+

Memory - 2.0 GB RAM

GPU - NVIDIA GeForce 8800 GTS/640 or similar

Jag har typ en as bra data!! HEHE!! Min brosa är ett riktigt snille på datorer och han har gjort om min data och tagit alla de bästa delarna från hans två st 20 000:- kr datorer som han inte hade någon användning av!!

Redigerat av doversten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rekommenderat:

 

Processor - Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+

Memory - 2.0 GB RAM

GPU - NVIDIA GeForce 8800 GTS/640 or similar

Jag har typ en as bra data!! HEHE!! Min brosa är ett riktigt snille på datorer och han har gjort om min data och tagit alla de bästa delarna från hans två st 20 000:- kr datorer som han inte hade någon användning av!!

 

Intresseklubben antecknar....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

Såg en tråd på FZ där man jämförde det första Quake (1996) med Crysis (2007). Skillnaden var rätt stor. :rolleyes: Tänk hur spelen kommer se ut om ytterligare 10 år.

länka
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...