Tyvärr vet jag inte hur man ändrar format på filen så jag kan lägga ut den på YouTube. Synd va? Hoppas ni kan hjälpa.
Hur Byter Man Format?
nu vet jag inte riktigt vad du pratar om.. men om jag förstod det rätt så borde det bara vara att ändra om det.. t.ex "namn.mpeg" till "namn.avi" typ?
You got it right, mate.
det spelar väl nästan ingen roll vad det är för format youtube converterar den väl själv? dom vanligaste filmformaten funkar säkert
De säger bara att det är fel format. Det är en jäklig värld vi lever i, eller hur?
vad är det för format på filmen som du fösöker ladda upp då?
.MSWMM
har jag alldrig hört talas om :/
men testa att ändra det till .avi så kanske det funkar
Det är ju det jag undrar! Hur byter man?
bara ändra namnet.. typ om den heter minfilm.mswmm så ändra det till minfilm.avi
Åh, så jag har gått omkring hela dagen och sen behover jag bara byta namn?
...dumma mig.
alltså var det där ironi eller funkar det? :huh:
Laddar upp det på Youtube, och kommer troligen att bli accepterad om jag har forstått det här riktigt.
EDIT: Nepp, funkar ej. Blir bara "Failed (invalid file format)"
Det finns alltså inget jag kan gora åt det? Ska jag bara låta det hela vara? Men jag vill gärna ladda upp mina videor.
det är windows movie maker format du måste göra den till te.x .avi via windows movie maker, tryck på "gör till film" eller nått sånt har nästan aldrig använt windows movie maker
Funkar ju inte bara att byta namn i slutet på filen...
Sök typ på google på ".MSWMM to .avi converter" eller nått och leta upp ett porgram som kan göra om dem.
Har en svag känsla att han driver med er. :>
Hej, jag driver inte med er. Vad får dig att tro det?
men du har gjort en film i windows movie maker du måste gå in i windows move maker för att spara den som .avi du kan itne konvertera den filen (eller jo det kanske går men det är onödigt)