kontoller kan man ha till gamecube? skulle gärna vilja veta....
Hur Många...
4 ser man väll på konsollen hur många "utag" det finns
4 st .... Har du inte sett ett GC eller ?
alltså, man kan se d hur lätt som helst!
beror på.. du kan ha hur många som helst men bara anv. 1,2,3,4st samtidigt
det finns saker som man kan koppla´in och köra 8 kontroller
Men spelen är ju bara gjorda för 4 spelare :o ;)det finns saker som man kan koppla´in och köra 8 kontroller
inte Mkdd...där kan amn köra upp till 16 spelare
Kan man?... Det visste jag faktiskt inte, men det är väl bara på online?? ;)
ja man kan koppla upp kontroller
allså om ska köra 16 spelare på MK:DD måste man ha bredbands-adapter...
tack för hjälpen! asså fanns det mer en fyra kontoller som man kan använda samtidigt!det finns saker som man kan koppla´in och köra 8 kontroller
man kör mot andra mot 15 andra på internet när man kör Mk: DD det e däfrör man kan kö 15 spelare...(zorromech @ 09/03-2004 16:08:06)det finns saker som man kan koppla´in och köra 8 kontroller
tack för hjälpen! asså fanns det mer en fyra kontoller som man kan använda samtidigt!
Sen hade jag för mig att nån Final Fantasy spel gick det också eller så var det nått annat spel
16. 4x4=16.(Cocos @ 09/03-2004 18:09:35)(zorromech @ 09/03-2004 16:08:06)det finns saker som man kan koppla´in och köra 8 kontroller
tack för hjälpen! asså fanns det mer en fyra kontoller som man kan använda samtidigt!
man kör mot andra mot 15 andra på internet när man kör Mk: DD det e däfrör man kan kö 15 spelare...
ne det måste man inte.... det e ba att koppla ihop två GCallså om ska köra 16 spelare på MK:DD måste man ha bredbands-adapter...
man måste ha en speciel kabel
Phantasy Star onlineSen hade jag för mig att nån Final Fantasy spel gick det också eller så var det nått annat spel
Cocos:Om man ska spela 16 spelare måste man ha en berdandsadapter visst jö.
ä det inte 8st på MK:DD och 16st på 1080 avelanche????? Har bara för mig och man behöver bredbands adaptor för att koppla i hop och spela
Jo jag har också för mig att det var åtta på MK DD så att det var med COM