💬
Logga in
Fuska.se

200:- För En Mössa

79 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

ett ord: blåst

Nivå 10 · Veteranfuskare

Naeee det var billigt finns dem för uppemot tusen lappen

min senaste kask mössa kostade 350 ;p

http://soo.wingisp.com/300.jpg

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Använder man den mycket, känns den bra, och värmer så e det värt det! :D

Nivå 3 · Lärling

Vill du ha den, Go and buy It!

25 Nov 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

min senaste kask mössa kostade 350 ;p

http://soo.wingisp.com/300.jpg

Nöö! Fett nays jue!

Vart köpte du den? =D

15 Dec 2007
Nivå 1 · Novis

Alltså det beror hur mycket dina föräldrar har råd med.

Själv så har jag en Lyle & scott mössa i vitt för 349kr

och förra året köpte jag en lyle & scott mössa i grönt för 349kr,båda samma modell.den gröna var det inge fel på,jag bytte igentligen bara färg på mössan :P

sen har jag en Hugo Boss mössa för 749kr.men det behöver vi kanske inte nämna :P :rolleyes: :D

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

och förra året köpte jag en lyle & scott mössa i grönt för 349kr,båda samma modell.den gröna var det inge fel på,jag bytte igentligen bara färg på mössan :P

sen har jag en Hugo Boss mössa för 749kr.men det behöver vi kanske inte nämna :P :rolleyes: :D

749!? Ehm, Hugo Boss brukar väl inte vara så j*vla dyrt. Faktiskt riktigt korkat av dig att köpa den om den nu kostade så mycket, vilket jag tvivlar på.
19 Dec 2007
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

749!? Ehm, Hugo Boss brukar väl inte vara så j*vla dyrt. Faktiskt riktigt korkat av dig att köpa den om den nu kostade så mycket, vilket jag tvivlar på.

visst jag kan gå ner till affären och ta en bild på priset på mössan,men vänta,det kanske var 649kr,aja den kosta i allfall över 500kr,jag bryr mig inte om vad det kostar,det går inte något hål i min plånbok så =)
29 Dec 2007
Tja, ganska dyrt var det väl kanske. Men kan egentligen inte se några större problem i det.
1 Jan 2008
Nivå 1 · Novis

omg 200kr är ju skit billigt

draghon för 30kr får du inte ens en synål så du kan göra en -.-' btw pratar du om typ en mössa som de står ICA på? elr? -.-

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Men dagens föräldrar anser att en mössa för 200-. kr är för dyrt, men nej, det är det inte.

Visst som draghon* sa, man kan få en snygg mössa för 50 lappen, men om en mössa kostar över 200kr så finns det ju ett par skäl till det.

1-Det är en mössa som skyddar bra, kanske en mössa som passar till bergsvandring, en mössa som värmer bra på...Antarktist ^^.

2-Eller så är det en mössa med ett dyrt märke.

7 Jan 2008
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Men dagens föräldrar anser att en mössa för 200-. kr är för dyrt, men nej, det är det inte.

Visst som draghon* sa, man kan få en snygg mössa för 50 lappen, men om en mössa kostar över 200kr så finns det ju ett par skäl till det.

1-Det är en mössa som skyddar bra, kanske en mössa som passar till bergsvandring, en mössa som värmer bra på...Antarktist ^^.

2-Eller så är det en mössa med ett dyrt märke.

Goda exemplar ;)

Men som sagt, en mössa, en snygg en då är 200kr inte mycket.

Har ärligt talat alldrig sett en snygg mössa under 100kr.

↗ till inlägget

Jag köpte nyss en Billabong mössa för 200:- och mina föräldrar tyckte det var för dyrt (eftersom det var de som betalde den).

Men tycker ni 200:- är för dyrt för en mössa ?

betalar du dina vänner för att dom ska vara med dej?

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Min kompis har sagt till mig att han ska köpa en mösa för 300 kr. Märket Fox. Tycker man den är cool och snygg så är den väl värd pengarna. ;)

22 Jan 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag köpte nyss en Billabong mössa för 200:- och mina föräldrar tyckte det var för dyrt (eftersom det var de som betalde den).

Men tycker ni 200:- är för dyrt för en mössa ?

Beror väll på hur mycke pengar du har om du vill använda så mycke pengar på en mössa

16 Feb 2008
Nivå 6 · Fuskare

Dom flesta mössorna kostar runt 100kr så 200kr är inte så mycke.

Ser inte så stor skillnad på en mössa för 20:- och en mössa för 300:-

Den för 300:- kanske har något märke på sig men seriöst, vem stirrar på din mössa? En vanlig svart mössa som går att ha på sig och inte är ful alls går att hitta för 20-40:-

17 Feb 2008
Nivå 7 · Fuskare

ja det var dyrt,just nu så använder jag en red hot chili peppers mössa för att jag hade min vanliga när jag busplinka och då såg några på gatan mej :D .Det är många i min klass som har sån där SVEA mössa,själv vill jag inte ha det tror bara det är en fluga.Dom tror jag är rätt dyra.

19 Feb 2008
Nivå 7 · Fuskare

Jag tycker det var dyrt, men det beror ju (som sagt) på hur mycket du kommer använda den och hur länge du tror den kommer att hålla. Om märket är bra kanske det var värt det. Men jag hittar faktiskt snygga mössor för typ 75 spänn.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in