Hoppa till innehåll

Förkylning , Hur Blir Man Frisk Fortare?


Gäst EDOBEM
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag brukade alltid äta broccolisoppa :P (Felix broccolisoppa) - När man är förkyld smakar det faktiskt gott, och det ger en energi och rensar bihålerna.

 

Jag varnar er bara: Ta det lugnt med nässpray :P Använder man det i mer än 8 dagar (eller 12) i sträck så kan man få "permanent snuva" (Skada på slämhinnan).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det ligger lite genetiskt skulle jag tro. Jag är förkyld året runt. men är man en person som blir förkyld i en vecka, dock väldigt väldigt förkyld skulle jag föreslå som de andra. Soppa, inte för mycket ansträgning (TV slappnar mer av än dator) drick mycket. använd bara nässprej när det känns att man ska dö :/. använder man nässprej för mycket kan hjärnan bli beroende och då släpper bara täppten av spay.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hörde att några nämnde att de var förkylda året om. Hur menar ni då? Jag har en ständig snuva som vägrar försvinna och enligt läkare så är det en "sjukdom" eller något som drabbat skitmånga de senaste åren- Någon speciell medicin bara :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...