jamen det jag menar är väl att för varje 214 kc får man 250 trout heads elr?
Föd Upp En Egen Människa!
↗ till inläggetjamen det jag menar är väl att för varje 214 kc får man 250 trout heads elr?
Det verkar så fast då har TheGreatest räknat fel, 4k kc borde ge mer än 500 th
jag fixade "spear head" nu så jag fixade 150 kc på en jakt så jag har 500 kc nu=)
så nu ska jag bara fixa lite mer pengar,gå upp ca: 8 kg i vikt sen kan jag utvecklas om jag vill men jag tänker vänta ett tag.
↗ till inläggetjag fixade "spear head" nu så jag fixade 150 kc på en jakt så jag har 500 kc nu=)
så nu ska jag bara fixa lite mer pengar,gå upp ca: 8 kg i vikt sen kan jag utvecklas om jag vill men jag tänker vänta ett tag.
Några dagar tills spearhead
lol har ni sett de nya marknaden :P. den ser konstig ut fast är ju mkt snyggare.
btw:
Who I'll become:
Strength: 6/200
Stamina: 6/200
Intelligence: 6/200
Weight: 5 kilos
Money: 1776 goat kneecaps => 250 trout heads (minimum ensured by the gods)
det är mitt just nu. tror nog man behöver runt 4k kc för att få 500 th.
nu har även clan sidan uppdaterats :P antar att de ska göra om alla.
srry för dubbel :/ men ingen skrev ju....
märkt alla uppdateringar, 18kg + lite mer i intligens sen så evolve.
Jag har 800 kc nu =) och ska testa plundering, hoppas jag får något.
↗ till inläggetJag har 800 kc nu =) och ska testa plundering, hoppas jag får något.
Är du elite så
ah tycker plundring är rättså dåligt, om man inte har tur då (fick iofs ett kylskåp från det :P) oftast så snor man inget och kommer knappt hem med några kc alls. man tjänar mer på en vanlig jakt tycker jag. iaf jag gillar det mer för jag har alla saker jag kan få men behöver ändå mat. och om man jagar så behöver man inte köpa det :P
men tycker du ska testa det :) du kanske har mer tur.
man får ju ca: 100-150 kc per jakt så du har nog rätt men kan ju testa det 1 moon
Mammutjakt den ska ajg vara med på
Jag har kommit på en grej jobbet man lär känna mest på är ju flint sharpener eftersom man får ju ett vapen som är värt ca: 700 kc efter 20 moons 700/20=35 kc/dag bara på det sen + den normala lönen...
Jag tjänade 6 kc på plundering xD
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Ngn jävel tog 700 kc från mig :(
Jag har utvecklats =)
O.o då får jag väl också göra det nu :P
14 kilo kvar nåt , aja dyraste maten jag kan köpa nu då.
lol ser helt konstigt ut :P men mkt bättre. många nya funktioner också.
Den här världen verkar mycket svårare eller hur?
jo, första världen va ju skit enkel nu får man nog börja anstränga sig lite...
*kul grej:
We use the free Firefox browser. We believe for various reasons that it is better than Internet Explorer and suggest you download it. To do so, click on the picture on the left.
FF är bättre :iluvff: *
Jag är så förbannat smidig :(
jag råkade köpa ett vapen för 250 th så jag har bara 1 th =/
jag skulle precis börja med questen...