Vad dåligt >_< så när jag kmr hem så måste jag köpá ett djur att äta elr fixa ett nu?
Föd Upp En Egen Människa!
um..jag sa att man inte förlorade nånting...spelet pausas ju. du behöver inte köpa nån mat.
Man behövde inte köpa mat när man väcktes ur sömnen ^^
Sparar för att maxa alla skills.
hehe har jag gjort :) jobbar som druid just nu. ska bara öka typ 20kg sen kan jag utvecklas :)
↗ till inläggethehe har jag gjort :) jobbar som druid just nu. ska bara öka typ 20kg sen kan jag utvecklas :)
Ok grek eller egypt?
um.. The Celts :P det är andra åldern.
Hur får ni pengar så fort?
extrem skill? :P
nej men typ tur när man jagar, spelet länge också, gjorde questen snabbt så jag får en bra lön nu. har även det bästa vapnet :P(får man när man jobbat som flint maker)
btw hoppas ingen glömmer att använda den där lotten. det gjorde jag...upptäckte att man kunde använda den för typ 2-3 veckor sen :P man får ibland väldigt mkt pengar från den.
↗ till inläggetHur får ni pengar så fort?
Jakt är ett nytt unikt sätt att tjäna pengar med rätt vapen ;)
hehe testade plundring :P snodde ett kylskåp av någon. fast det hade bara 56 dagar kvar <_< men jag tror inte jag är kvar så länge ändå.
Vilken lott?
Ok ska fixa flint maker efter att min arbets-tid är slut.
↗ till inläggetVilken lott?
Ok ska fixa flint maker efter att min arbets-tid är slut.
Förösker om och om igen verkar som man måste maxa stamina eller nåt.
um...har redan använt min idag så minns inte vad den heter :P men den finns på "Character" typ vid "problems to solve". du trycker på typ nånting med cash :P. kan edita imorrn när jag ser vad det heter.
(I) menar du den lotten! jag har som max typ vunnit 40 KC
um...(I)? :P man får en varje dag. det är inget spel.
Den heter Pocket Cash elr hur?
Jag är så korkad ibland köpte 9 mountain bike när jag redan har maxat stamina :(
↗ till inläggetDen heter Pocket Cash elr hur?
Jag är så korkad ibland köpte 9 mountain bike när jag redan har maxat stamina :(
Var ju inte så bra ;)
sälj dem bara :P
ja pocket cash :)
↗ till inläggetsälj dem bara :P
ja pocket cash :)
Har börjat använda den på senare tid då jag trodde det var reklam för såna Calls.