Mmm, eller hur vi har aldrig fått det!!!! :angry: :angry:Fusk!!! :angry:
Vad Är Det Äckligaste...
jag är 2 på 100% att vi fått pizza. inte mycket alltså.
Svampfylld pankaka=Kreps med Svampfyllning=Jättegott!har ni ätit svampfylld pankaka.Det låter äckilgt
Det är väl ba för ajg inte gillar svamp.
Tortelinie usch jag mår illa fast vad får ni för pizza där i skolan jag får billys pan pizza mmmm
Får ni pizza????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Asså f*n! :angry: :angry: :angry:
vi har också fått pizza! :P konstigt att ni inte har fått.... :huh:
typ en gång på 3 år har vi fått en sån här pirog..
vi kommer aldrig få det. :( dumma matkärringar!
Varje gång det är Pizza står det Pizza/Pirog Men det e inga goda piroger längre :angry:
det som knäcker är skolans FISKPUDDING som innehåller 99,9% gelatin och resten gegga. Och den skirade smöret innehåller 100% rent *rin.
bra sagtvi kommer aldrig få det. :( dumma matkärringar!
;)
de äkligaste...e nog en gång då vi fick fisk som smakade torr citron med en sås som smakade varm vanilj yoghurt!!! endast riset var ätligt!
Va? Vårt ris är torrare än Shahara
Kanske inte riktigt så torrt 0013, men förstårdig. Vi har också jätte tort ris.
kall potatis...
Nej men super torrt. Jag tycker vi ska ha JasminrisKanske inte riktigt så torrt 0013, men förstårdig. Vi har också jätte tort ris.
fast i vår skola tror dem matten är värsta bra asså lärarma
igår fick vi lazanie dem sa nu har vi lagat godaste matten så sa jag grött är godare därför att man fick så lite o osten är torr <_<
varån potatismos den som luktade spydde på en gång
jag gillar maten vi får i skolan. men en gång fick vi några biffar med oliver i. jag trodde jag skulle spy! :angry: sen dess har jag hatat oliver...
förut la dem kavjar med köttbullar o brun sås jag spydde det är sant
Oliver i biffar :blink:jag gillar maten vi får i skolan. men en gång fick vi några biffar med oliver i. jag trodde jag skulle spy! :angry: sen dess har jag hatat oliver...
blä..vad äckligt det låter.