💬
Logga in
Fuska.se

Dig Själv?

40 svar · startad

Är lite mer seriösare, iaf på forum. Skriver också mer formellt än hur jag talar i RL.

RL: vafan kollaren dära h**ungen på?

Internet: Vad stirrar den lilla krabaten på? xD

28 Nov 2007

jag tror jag är rätt mycke mig själv på internet :) det är mest min lillebror som leker turk på wc3 men jag gör inget sånt

1 Dec 2007
↗ till inlägget

är du alltid dig själv på internet var ärlig nu.70% av alla som andvänder internet är inte sig själva och försöker spela ''cool'' om jag ska vara ärlig är jag 95% mig själv du då?

Lawl, du är 60%. -.-

↗ till inlägget
70% av alla som andvänder internet är inte sig själva och försöker spela ''cool''

Källa tack.

Jag är väll oftast som jag är på riktigt även på internett tror jag.

Eller hur Denieru?

3 Dec 2007
↗ till inlägget
↗ till inlägget

70% av alla som andvänder internet är inte sig själva och försöker spela ''cool''

Källa tack.

titta på dig själv i spegeln <_<
26 Dec 2007

Är 100% ärlig med vad jag tycker om någon åsikt/person här , IRL så kan det ju bli lite tveksamt med grupptrycket osv.

Jag svär mer i irl. enda skillnaden

↗ till inlägget

Jag är väll oftast som jag är på riktigt även på internett tror jag.

Eller hur Denieru?

Ja, fast inte när det gäller intech (A)

Denieru är också lika dan i riktiga livet som på internet även när det gäller intech (A)

27 Dec 2007

Jag säger vad jag tycker på internet och det händer dock lite mindre i verkligheten för att inte såra folk.

Men 90% jag är jag här på fuska.

29 Dec 2007

Nja, jag är ganskla oseriös IRL, men jag kan givetvis vara seriös också, men jag skulle nog säga 80%

JAG ÄR MEJ SJÄLV TILL 100 PROCEEEEEEEEEEEEEEEEEEENT!!!!!!!!

7 Jan 2008

20%. Jag är så kreativ vid Internet.

12 Apr 2008
↗ till inlägget

JAG ÄR MEJ SJÄLV TILL 100 PROCEEEEEEEEEEEEEEEEEEENT!!!!!!!!

man ser det på din avatar rofl.
3 May 2008

runt en 97% av mig själv på intranät.

93% Här är nästan enda stället som jag får chansen att vara mig själv man blir oftast inte accepterad i skolan om man t.ex lyssnar så rock iställer för hiphop. :(

Såhär är det för mig:

På internet är jag seriös och mogen, för annars blir man betraktad som en idiot.

Utanför internet är jag oseriös och omogen (oftast), för annars blir man betraktad som en idiot.

↗ till inlägget

93% Här är nästan enda stället som jag får chansen att vara mig själv man blir oftast inte accepterad i skolan om man t.ex lyssnar så rock iställer för hiphop. :(

Flytta hit, här blir man inte accepterad om man lyssnar på hiphop istället för rock. :)
4 May 2008

Jag är väl mig själv på Internet. Är dock rätt aggresiv IRL, vilket jag försöker att inte vara på Internet, men det är inte alltid det funkar :P

7 May 2008

Jag är nog mer öppen över internet än vad jag är i verkliga livet. Eller, i verkliga livet är jag det på ett annat sätt =/ Jag är lite skum...

The Ghost&#33;

ca 89%

mina åsikter är ärliga jämt.

kanske e lite snällare när jag inte håller på med datan. ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in